تاریخ انتشار: 1400/09/18 15:17
کد خبر: 28898

قشقایی با رجب زاده در مسیر تکامل!

مرد تمام نشدنی فوتبال ایران این بار در قامت سرمربی
قشقایی با رجب زاده در مسیر تکامل!

هم مهدی رجب زاده معرف حضور فوتبالدوستان است و هم باشگاه قشقایی. اما نکته‌ای که شاید این‌روزها در فوتبال ما و لیگ یک کشور در حال شکل گرفتن است، بروز یک تیم مدعی و با صلابت است که احتمالا اگر این روند را ادامه دهد شاید شگفتی این فصل مسابقات نام گیرد.

قشقایی که فصل گذشته با هدایت داریوش هرمزی، بخصوص در اواخر فصل یقه خیلی از مدعیان را گرفت و اتفاقا کمک شایانی به دیگر همشهری خود برای صعود کرد، در پیش فصل شرایط سختی را تجربه کرد و عدم بضاعت مالی مناسب، حتی سایه فروش را بالای سر این تیم برد. در هر صورت قشقایی با از دست دادن چند بازیکن ابتدا با مهرداد خادمی به توافق رسید و لیگ یک را استارت زد، اما پس از یک هفته مهدی رجب زاده که شایعه پیوستن او به شاهین بوشهر هم در محافل فوتبالی پیچیده بود، در نهایت به عنوان سرمربی نماینده استان فارس انتخاب شد.

رجب‌زاده که نخستین تجربه حرفه‌ای خود را در زمینه مربیگری در حال سپری کردن است، فعلا در رقابت‌های به دشواری لیگ آزادگان، بسیار خوب کار کرده و قشقایی را در پایان هفته نهم، در صدر جدول رده‌بندی نگه داشته است.

photo_2021-12-09_14-08-55

حال به این نکته دقت کنید؛ دو تیم شهرداری همدان و قشقایی در ابتدای مسابقات در صدر جدول تکیه زده بودند که البته مشخص بود با گذشت زمان عیار آن‌ها مشخص خواهد شد. حالا همدانی‌ها در رتبه ششم و شیرازیها همچنان در بالای جدول و رده نخست لیگ حضور دارند، در این چند هفته قشقایی با رجب زاده پای ثابت رتبه اول و دوم جدول بوده که بر خلاف انتظار کارشناسان این اتفاق افتاده است. من‌حیث‌المجموع به نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید در بازی‌های آینده آیا قشقایی و رجب زاده بر اساس داشته‌ها و بضاعت خود همچنان توانایی حضور در بالای جدول لیگ یک را دارند، در حقیقت آنها می توانند با بردهای بیشتر شخصیت بیشتری به خود در جدول مسبقات بدهند و حتی خود را به عنوان مدعی مطرح کنند یا خیر؟ گرچه آن‌ها نیازمند حمایت هستند.

امیر کریمی

کارشناس فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dd5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-رایکا بابل؛پیروز به مهدی رسید!