تاریخ انتشار: 1400/09/27 11:33
کد خبر: 28499

مهدی علی؛ جدایی قایدی الان نه

باشگاه سلتیک نسبت به جذب مهدی قایدی هافبک مهاجم تیم شباب الاهلی ابراز علاقه کرده است.
 مهدی علی؛ جدایی قایدی الان نه

این باشگاه معرف اسکاتلندی به توصیه آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی خود در پی جذب مهدی قایدی است و با علم به اینکه این بازیکن در ابتدای فصل قرارداد بلند مدت با شباب الاهلی امضاء کرده روند مذاکرات را برای عقد قرارداد با این بازیکن آغاز کرده است که در روزهای اخیر برخی رسانه ها جزییات این درخواست را منتشر کرده اند.

در حالی که مهدی قایدی از ارایه این پیشنهاد خرسند است و بر این باور است بازی در تیم سلتیک می تواند سرانجام خوبی برای او داشته باشد و وی را به تیم های بزرگ تر برساند مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی در این برهه از زمان مخالف جدایی مهدی قایدی است و می گوید بهتر است درباره این موضوع پایان فصل تصمیم گیری شود.

مهدی قایدی که شب گذشته به همراه تیمش پیروزی دو بر یک در برابر عجمان در جام حذفی را جشن گرفت فعلا واکنشی به این پیشنهاد نشان داده است اما جدایی او بدون شک منوط به رضایت باشگاه اماراتی است چرا که وی در ابتدای فصل با شباب الاهلی قرارداد بلند مدت بسته است.

یکی از دلایلی که موجب ترغیب مهدی قایدی برای حضور در تیم سلتیک در آینده شده ابراز تمایل سرمربی این تیم نسبت به این بازیکن است؛ مهدی قایدی به همراه شباب الاهلی در 10 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر امارات 17 امتیاز کسب کرده و تیم سوم جدول به حساب می آیند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q8mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل قایدی در نظرسنجی AFC دوم شد