تاریخ انتشار: 1400/09/28 18:50
کد خبر: 28433

برتری پیکان مقابل قشقایی

پیکان تهران توانست در ورزشگاه دستگردی به سختی قشقایی شیراز را از پیش رو بردارد و به جمع شانزده تیم نهایی صعود کند.

برتری پیکان مقابل قشقایی

پیکان در شرایطی مقابل قشقایی لیگ یکی کار سختی داشت که مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز گفته بود که تیم‌های دسته‌های پایین‌تر با انگیزه فوق العاده‌ای در جام حذفی شرکت می‌کنند و باید از بازی مقابل قشقایی ترسید.

این مسابقه بسیار سخت و درگیرانه برای دو تیم دنبال شد و پیکان در نیمه نخست فرصت بسیار مناسبی داشت که از شیرازی‌ها پیش بیفتد. پیکانی‌ها در دقیقه 23 صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی شدند که این فرصت را مهدی محبی از دست داد. بازیکن پیکان در مصافی تک به تک با گلر قشقایی و در شرایطی که فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشت، با مهار مناسب وی مواجه شد تا دو تیم با تساوی کار را دنبال کنند و قشقایی بازنده به رختکن نرود.

تلاش دو تیم برای گل‌زنی در نیمه دوم نیز حدود سی دقیقه ثمری نداشت تا اینکه پیکان بار دیگر صاحب ضربه پنالتی داشت. این بار غلامرضا ثابت ایمانی که خووش پنالتی را گرفته بود پشت این ضربه حساس ایستاد و توپ را به سمت راست دروازه‌بان زد و در شرایطی که گلر قشقایی بازهم جهت توپ را تشخیص داده بود چند سانتی‌متر کم آورد تا گل برای پیکان به ثمر برسد.

در ادامه نیز تلاش بیش از پانزده دقیقه‌ای قشقایی برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت تا این تیم شیرازی خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کند. مجتبی حسینی با توجه به دو بازی سخت و پرفشار مقابل استقلال و پرسپولیس و همچنین پیشرو بودن بازی با سپاهان از بازیکنانی که کمتر در لیگ به میدان رفته بودند استفاده کرد و پیروزی ارزشمندی را در طول نود دقیقه به دست آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkdp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار نساجی مازندران و پیکان تهران