تاریخ انتشار: 1400/09/29 00:09
کد خبر: 28412

عنایتی:نمی خواهیم غافلگیر شویم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: جام حذفی جام شگفتی ها است و نمی خواهیم غافلگیر شویم.

عنایتی:نمی خواهیم غافلگیر شویم

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با تیم خلیج فارس ماهشهر در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهارکرد: ماهشهر برای ما تیمی کاملا ناشناخته است و بازی سختی داریم. مطمئنا ماهشهر انگیزه دارد که شگفتی خلق کند و ما این موضوع را می دانیم. امیدوارم بازی خوبی شود.

وی بیان کرد: باتوجه به این که بازی های لیگ برتر فشرده است، سعی کردیم برای بازی فردا از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم ولی  تمام آن چه باید به بازیکنان می گفتیم را گفتیم و می دانیم فردا یک رقابت خیلی سختی داریم و باید خیلی انگیره داشته باشیم. تلاش می کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: جام حذفی جام شگفتی ها است و نمی خواهیم غافلگیر شویم و می خواهیم با یک شرایط خوب زمین را ترک کنیم.

وی افزود: شناختی از تیم ماهشهر نداریم اما یک بازی از این تیم را دیدیم و متوجه شدیم با یک تیم سخت کوش بازی داریم و این را به بازیکنان گوشزد کردیم.

عنایتی درباره غایبان تیمش، گفت: محروم نداریم اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. ستاری، قاضی، پورمحمد باقری و شجاعیان را نداریم اما جایگزین ها در بازی با ذوب آهن نشان دادند که می توانند کارهای بزرگ انجام دهندو. ان شاءالله فردا هم با تمام توان و انرژی کار کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. البته از بازیکنان باتجربه مان هم استفاده می کنیم و بین بازیکن فیکس و ذخیره مان هیچ تفاوتی نیست.

همچنین موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر، اظهارکرد: در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw5le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های بین نیمه تاثیر گذار بود/امیدوارم ملوان به لیگ برتر برگردد
رضا عنایتی: