تاریخ انتشار: 1400/09/30 01:33
کد خبر: 28356

کالدرون: پرسپولیس بیش‌از ١٠٠ هزار دلار خرج کرد که پروسه قضایی طولانی شود

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس می‌گوید، مدیرعامل سابق این باشگاه نمی‌خواست او در این تیم بماند.

کالدرون: پرسپولیس بیش‌از ١٠٠ هزار دلار خرج کرد که پروسه قضایی طولانی شود

گابریل کالدرون پس از دریافت تمام مطالباتش از پرسپولیس، اظهار کرد: پرونده‌های حقوقی در همه دنیا پیگیری می‌شود. در زمان جدایی از پرسپولیس وقتی ۴ ماه دریافتی نداشتم، به این معنی بود که من را نمی‌خواهند. قانون فیفا می‌گوید اگر بیش از سه ماه حقوق ندهند، مربی می‌تواند برود. اما با این وجود ۴ ماه بدون دریافت حقوق کار کردم چون من علاقه‌مند به کار بودم. از فضای تیم خوشحال بودم و با بازیکنان رابطه خوبی داشتم و هدفم هم لیگ و هم قهرمانی آسیا بود. به خاطر همین ۴ ماه ماندم چون به اهدافم برسم. اما وقتی متوجه شدم مدیرعامل من را نمی‌خواهد و به من ثابت شد، دلیلی نداشت بمانم.

وی درباره نحوه فسخ قراردادش هم گفت: بحث پول نبود و ۴ ماه حقوق من پرداخت نشده بود. فیفا هم همین را می‌گوید. باشگاه اشتباه بزرگی کرد و مبالغی که باید پرداخت می‌کرد را پرداخت نکرد و همه دنیا می‌دانستند بازنده چه کسی است. اصل موضوع بحث پول نبود. هیات مدیره من را می‌خواستند و هدف بزرگم قهرمانی آسیا بود اما متاسفانه نشد. تجربیات زیادی در فوتبال دارم. در ماه‌های اول متوجه شدم تیم کیفیت بالایی دارد. واقعا متوجه نشدم چرا مدیرعامل من را نخواست.

وی همچنین گفت: متاسفانه وقتی رفتم و حرف‌های زیادی گفته شد که درست نبود. حتی به جایی رسیده بود که آب در زمین می‌ریختند که من تیم را تمرین ندهم. خوشحالم بودم و احساس می‌کردم در جای درستی هستم اما بهانه‌های زیادی بود که کار انجام نشود. این موضوع پرداخت پول می‌شد دو سال پیش انجام شود و کسی اذیت نشود. من می‌خواستم این موضوع در زمان خودش وقتی ایران بودم حل شود اما باشگاه پرسپولیس بیشتر از ١٠٠ هزار دلار پرداخت کرد که پروسه قضایی را طولانی کند. خودم هم ناراحت هستم و واضح بود به اینجا ختم می‌شود.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس در پایان گفت: با ناراحتی از پرسپولیس رفتم و اگر به عقب برگردم باز پیشنهاد این تیم را می‌پذیرم. مردم ایران مهمان‌نواز هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egk7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجوز پرداخت مطالبات کالدرون صادر شد