تاریخ انتشار: 1400/10/03 00:14
مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد مطرح کرد:
کد خبر: 28220

ورزش فوتبال فرصتی برای وحدت اقوام

ورزش فوتبال به عنوان یکی از ورزش‌های پرطرفدار در کشور و دنیا فرصتی است برای همدلی و همراهی اقوام مختلف که می‌تواند به عنوان یک برند برای وحدت ملی استفاده کنیم.
ورزش فوتبال فرصتی برای وحدت اقوام

دکتر حسین اسدی پور مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه خیبر خرم آباد اظهار کرد: ورزش فوتبال به عنوان یکی از ورزش‌های پرطرفدار در کشور و دنیا فرصتی است برای همدلی و همراهی اقوام مختلف که می‌تواند به عنوان یک برند برای وحدت ملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بنا به دلایل حاشیه ای و شاید غیر اخلاقی گاها شاهد هستیم بعضی از باشگاه اقدام می‌کنند به کارهای غیر اخلاقی و ایجاد حساسیت در بین اقوام که می‌تواند در آینده مشکل آفرین باشد.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد  اضافه کرد : یکی از مصادیقی که می‌توان برای این موضوع مثال زد مصاحبه هایی هست که قبل از دیدار های خیبر خرم آباد با تیم ملوان بندر انزلی وجود دارد، که لازم می دانیم از مهمان‌نوازی هواداران این تیم چه از مسئولین باشگاه و چه از بازیکنان در زمان میز بانی تقدیر و تشکر کنیم.

اسدی پور تصریح کرد : ولی متاسفانه بنا به دلایلی اگر مسئولین به صورت غیر اخلاقی قبل از شروع بازی رسمی اقدام به مصاحبه کنند و به قومیت داور اشاره کنند درست نیست و قطعاً به بحث هایی که انتظار داریم از فوتبال لطمه خواهد زد.

وی بیان کرد: از مسئولینی که تحت عنوان مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره ومدیر تیم باشگاه و کسانی که الان سکاندار تیم ها هستند انتظار داریم با حساسیت بیشتری موضوعات را پیگیری کنند و در مصاحبه هایی که انجام می‌شود خیلی مسائل قومیتی را داخل فوتبال نکنیم تا آن شادابی و نشاط این ورزش برای همه هواداران حفظ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz6ev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ایبراهیمویچ را تمدید نکنید!

چه کسی از حق استقلال اهواز دفاع می‌کند؟
اختصاصی| وقتی که همه سکوت اختیار کرده اند؛