تاریخ انتشار: 1400/10/03 15:31
کد خبر: 28196

مهدی: بالاخره دقیقه 90 هم جزو دقایق بازی است!

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای امیدوار است مشکل استقلال و پرسپولیس در لحظات پایانی حل و فصل شود.
مهدی: بالاخره دقیقه 90 هم جزو دقایق بازی است!

سهیل مهدی پس از اتمام جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال به گفتگو با خبرنگاران پرداخت؛ مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در توضیح جلسه برگزار شده گفت: همه ما هرکاری برای همه نمایندگان ایران انجام می‌دهیم و بحث استقلال و پرسپولیس نیست؛ من همیشه به لحظات آخر امیدوار بوده‌ام چون بالاخره دقیقه 90 هم جزو دقایق قانونی بازی است.

 

مهدی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه مدیران سرخابی و تایید صدور مجوز در روزهای گذشته توضیح داد: بحث صادر شدن مجوز را خودشان توضیح دهند؛ فکر کنم منظورشان این بود که مسیر هموار شده است. باید بپذیریم دو عزیزی که آمدند (آجورلو و صدری) چهار، پنج روز آخر ارسال مدارک بود و خیلی تلاش کردند. تحریم‌ها خیلی ما را اذیت کرده است، پول زیادی دست AFC و فیفا دارند مگر باشگاه‌ها چقدر منابع درآمدزایی دارند.

 

سهیل مهدی اشاره‌ای هم به تاثیرگذاری کرونا داشت و گفت: در این دو سال کرونا بلیت فروشی نداشتند؛ همچنین وقتی هوادار در سکوها نباشد، ارزش تبلیغات روی پیراهن‌شان هم پایین می‌آید. گردش مالی روزمره باشگاه‌ها کاهش یافته است، باید بپذیریم که جمیع این اتفاقات کار را سخت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rqbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمان دیدار استقلال و پرسپولیس تغییر کرد