تاریخ انتشار: 1400/10/06 02:00
کد خبر: 28047

اطمینان ستاره‌های رئال از هم‌تیمی شدن با مدافع‌آلمانی

به نظر می رسد که ستاره های رئال مادرید از انتقال آنتونیو رودیگر به سانتیاگو برنابئو اطمینان دارند.
اطمینان ستاره‌های رئال از هم‌تیمی شدن با مدافع‌آلمانی

آنتونیو رودیگر از چند روز دیگر آزاد است که  با هر تیم دیگری وارد مذاکره شده و نهایتاً در تابستان به شکل رایگان از جمع آبی ها جدا شود. اگرچه حالا شانس ماندن ستاره آلمانی در چلسی کاهش یافته اما در انگلیس این اعتقاد وجود دارد که هنوز هم اندک احتمالی برای تمدید قرارداد این بازیکن باقی مانده است.


در واقع شواهد حاکی از آن است که خود رودیگر علاقه زیادی به ماندن در چلسی دارد اما مسئله حقوق این بازیکن شرایط را برای توافق دشوار کرده است؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن حالا در آستانه ترک استمفوردبریج قرار بگیرد و چندین رسانه معتبر گزارش داده اند که رئال مادرید از شانس بالایی برای به خدمت گرفتن این مدافع آلمانی برخوردار است.

 

 

 

در همین راستا نشریه تلگراف انگلیس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ستاره های رئال مادرید انتظار دارند که آنتونیو رودیگر در پایان فصل به شکل رایگان راهی سانتیاگو برنابئو شود. این منبع انگلیسی مدعی شده که دیگر شانسی برای ماندن ستاره آلمانی در استمفوردبریج باقی نمانده و همه شواهد نشان می‌دهد که او در پایان فصل تیم توماس توخل را ترک کرده و راهی رئال مادرید می شود تا چالش جدید خود را در لالیگا تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkqra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سه امتیاز طلایی به حساب رئالی ها/تشویق بی‌سابقه کریم بنزما در ورزشگاه بیلبائو

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس