تاریخ انتشار: 1400/10/07 01:57
کد خبر: 27996

راجرز: برنامه مسابقات مزخرف و مسخره است

برندان راجرز، سرمربی لستر، به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر انگلیس معترض شد.
راجرز: برنامه مسابقات مزخرف و مسخره است

لیورپول که بازی روز گذشته‌اش برابر لیدزیونایتد در باکسینگ دی به دلیل شرایط کرونا لغو شد فردا شب یک مسابقه حساس را برابر لسترسیتی برگزار خواهد کرد. تیم برندان راجرز روز گذشته با نتیجه سنگین 6-3 برابر منچسترسیتی صدرنشین شکست خورد و قطعاً آنها فرداشب به دنبال بهبود شرایط خود در جدول هستند. با این حال لستر در برابر لیورپول که برای ماندن در کورس قهرمانی می‌جنگد کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

برندان راجرز در نشست خبری پیش از بازی گفت : "لیورپول یکی از بهترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شود. آنها به گونه ای هستند که کاملاً ثبات دارند و خیلی سیستم بازی خود را تغییر نمی دهند. البته در برخی مسابقات بازیکنان آنها تغییر می‌کند. آنها بعد از بازی با ما در جام اتحادیه مسابقه دیگری انجام ندادند و یک هفته استراحت کردند بنابراین کاملا آماده هستند. یورگن کلوپ در جام اتحادیه از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد اما فردا این کار را انجام خواهد داد."

برندان راجرز در ادامه به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر انگلیس اعتراض کرد و گفت:  "برنامه تعیین شده کاملاً مزخرف است. واقعاً این مسخره است که حالا ما روز سه‌شنبه باید یک مسابقه دیگر مقابل لیورپول انجام دهیم. بازیکنان من هنوز نتوانسته اند ریکاوری کنند و از طرف دیگر برای مسابقه فردا هیچ تمرینی انجام نداده ایم. این شرایط اصلا خوب نیست."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rqvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا یک بازی لیگ برتر را لغو کرد!