تاریخ انتشار: 1400/10/07 23:43
کد خبر: 27958

خطیبی: امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینوم اراک گفت، تیمش برای دیدار با صنعت نفت آبادان آماده است.

خطیبی: امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، گفت: اکنون تمام بازی‌ها سخت هستند و تیم خوب آبادان هم این ظرفیت را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد، البته مشکلاتی نیز داشته، اما از لحاظ بازیکن پتانسیل‌های خوبی در این تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است و همیشه تیم‌های خوبی را داشته اما ما هم آلومینیوم اراک هستیم.

خطیبی افزود: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم باشیم، بازی‌ای که تماشاگرپسند و فنی باشد. امید می‌رود برنامه‌هایی را که داریم اجرا کنیم و فردا یک بازی خوب همراه با ۳ امتیاز باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی برای دو تیم بسیار سخت است و ما نیز این موضوع را می‌دانیم. فردا هر تیمی که از فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد به خوبی استفاده کند و کمتر اشتباه داشته باشد، برنده میدان خواهد بود. ما تمرکز کردیم که فردا این موارد را در بازی انجام دهیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش، گفت: علیرضا نقی‌زاده به علت مصدومیت این بازی را از دست داد اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم. خوشبختانه تا این لحظه شرایط تیم ما خوب بوده، بازیکنان با تعصب و غیرت در این مدت تا این‌جای کار که بازی‌ها را انجام داده‌ایم، از لحاظ شخصیتی، فنی و تاکتیکی آن چیزی را که می‌خواستیم انجام داده‌اند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeyro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی:عملکرد آلومینیوم تحسین برانگیز است