تاریخ انتشار: 1400/10/08 00:49
کد خبر: 27956

دِست گزینه جانشینی بن چیلول در چلسی

چلسی به فکر جانشینی مدافع مصدومش هست.
دِست گزینه جانشینی بن چیلول در چلسی

بن چیلول دفاع چپ تیم فوتبال چلسی به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش در بازی ماه گذشته این تیم مقابل یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که باپیروزی ۴ بر صفر شاگردان توخل همراه بود، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

باشگاه چلسی پیش از این امیدوار بود که به شیوه‌ای دیگر چیلول را به میادین برگرداند و او را زیر تیغ جراحان نفرستد اما اکنون این اتفاق امکان پذیر نبوده است و آبی‌های لندن ترجیح داده‌اند که به روند درمان قبلی خاتمه و بازیکن اجازه دهند که عمل جراحی شود.

با توجه به مدت زمان لازم برای دوره نقاهت چنین عملی، انتظار می‌رود که بازیکن 25 ساله چلسی تا پایان فصل شانس بازگشت به میادین را نداشته باشد.

در همین حال انتظار می‌رود که چلسی برای پر کردن جالی خالی دفاع چپ خود، برای خرید بازیکن جدید در بازار ژانویه اقدام کند. از امرسون پالمیری که چلسی آن را به لیون قرض داده و یان ماتسن بازیکن تیم کاونتری سیتی در دسته اول فوتبال انگلیس به عنوان دو گزینه اصلی آبی‌های لندن یاد می‌شود. همچنین امکان دارد چلسی بتواند اورتون را برای فروش مدافع فرانسوی‌اش لوکاس دینیه متقاعد کند.

اکنون هم فابریتزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی این خبر را توییت کرده که سرجینیو دِست که عملکرد او توسط ژاوی مورد رضایت نیست و در لیست فروش این تیم قرار گرفته، توسط چلسی به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی بن چیلول در نظر گرفته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egyv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع لسترسیتی به چلسی پیوست