تاریخ انتشار: 1400/10/17 19:41
کد خبر: 27518

بدی وضعیت زمین حافظیه قابل توصیف نیست

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید کرد که بدی وضعیت زمین حافظیه را در فیلمها دیده بود اما امروز متوجه شد که این بدی قابل توصیف نیست.
بدی وضعیت زمین حافظیه قابل توصیف نیست

ایمان رزاقی راد عصر جمعه ۱۷ دی در نشست خبری بعداز بازی مقابل قشقایی شیراز، گفت: زمین گل آلود و پر از چاله حافظیه عاملی موثر در افت کیفیت بازی بود که هر تیمی را با مشکل مواجه میکند.

او توضیح داد: بدی وضعیت زمین حافظیه یکی از عوامل مهم در به هدر رفتن موقعیتهای تیم ما در این بازی خصوصا دقایق اولیه نیمه اول بود.

رازقی راد با اشاره به اینکه بازیکنانش از سه موقعیت خوب نیمه دوم، ۲ موقعیت را به گل تبدیل کردند، داوری بازی را تا قبل از گرفتن پنالتی خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: اینکه چرا پنالتی گرفته شد و چرا تکرار شد، برایم مشخص نیست.

او همچنین در خصوص اخراج یکی از بازیکنان تیمش، گفت: نمیدانم چرا بازیکن ما اخراج شد، شاید دلیل آن بی احترامی به داور بوده باشد، اگرنه هیچ اتفاقی نیفتاد که بازیکن مستحق کارت قرمز باشد.

سرمربی پارس جنوبی جم تیم فوتبال قشقایی را تیمی بسیار خوب توصیف و تاکید کرد که تیم داری و هدایت تیم در فوتبال، نیازمند امکانات و تامین مالی بوده و کار بسیار دشواری است.

او خاطرنشان کرد: تیم ما با توجه به اینکه سه هفته بود قشقایی نتیجه نمیگرفت، با امید به کسب سه امتیاز و اولین برد خارج خانه به شیراز آمد و موفق شد.

بازی تیمهای قشقایی و پارس جنوبی جم که عصر امروز در حافظیه شیراز برگزار شد، ۲ بر یک به نفع میهمان به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raxym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل پارس جنوبی جم استعفا داد!
پس از اتفاقات حاشیه ای؛