تاریخ انتشار: 1400/10/17 23:35
کد خبر: 27505

صدر قرمز می‌شود؟/ پدیده_پرسپولیس یکی مدعی سقوط یکی مدعی صدر‌نشینی

«پیروزی در مشهد می‌تواند سرخپوشان تهرانی را در راه رسیدن به صدر یاری کند»
صدر قرمز می‌شود؟/ پدیده_پرسپولیس یکی مدعی سقوط یکی مدعی صدر‌نشینی

در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس عصر فردا تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این دیدار از ساعت ۱۵ روز شنبه هجدهم دی ماه در ورزشگاه ثامن مشهد و به قضاوت آقایان محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی و علی بای برگزار خواهد شد.

مشهدی‌ها که کابووس‌وار ترین فصل فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارند تا کنون موفق به کسب پیروزی در لیگ بیست‌و‌یکم نشده‌اند و خود را در بحران بزرگی می‌بینند.

داوود سیدعباسی که اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد امیدوار است شاگردانش اولین برد خود را مقابل آماده‌ترین پرسپولیس این فصل بدست آورند.

پدیده که در ۱۳ هفته با سه تساوی و ۱۰ شکست قعر نشین مطلق لیگ لقب گرفته روز سختی را مقابل مدعی عنوان قهرمانی دارد و باید دید با چه ترفندی در دیدار فردا به میدان خواهد رفت.

در آن سوی میدان پرسپولیس که با چهار برد پیاپی مقابل پیکان، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور پای به این  دیدار می‌گذارد، خود را در یک امتیازی صدر میبیند و امیدوارست در دو هفته باقی مانده با لغزش رقیب دیرینه خود نیم فصل را با صدرنشینی به پایان برساند.

شاگردان گل‌محمدی فصل را خوب آغاز نکردند اما کم‌کم به فرم مناسبی رسیدند و بازهم خود را از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کردند.

قهرمان پنج فصل اخیر فوتبال ایران با درخشش خط هافبک خود توانست امتیازات خوبی را کسب کند و بازگشت کمال‌کامیابی نیا در یکدست شدن ونظم گرفتن بازی مالکانه سرخپوشان تاثیر بسزایی داشت.

پدیده در دیدار فردا فلاحیان، اکاشه و صفرزاده را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما بازی انتخاری شاگردان سید‌عباسی میتواند پرسپولیس را غافلگیر کند.

دو تیم در فصل پیش در مشهد به تساوی یک بر یک رسیدند و حالا باید منتظر ماند و دید در لیگ بیست‌و یکم جدال دو تیم چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayj7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه‌ای پدیده و سپاهان

سپاهان از جاده مشهد به لیگ بازمی‌گردد!؟
جدالِ بحرانی‌های بالا و پایین جدولی؛