تاریخ انتشار: 1400/10/18 00:13
کد خبر: 27500

اختصاصی/ سپاهان - فولاد/ این بازی مساوی ندارد!

تیم های سپاهان و فولاد در هفته ما قبل پایانی نیم فصل به مصاف هم می روند که این مسابقه سخت ترین بازی دو تیم خواهد بود. هر دو تیم در شرایطی به سر می برند که تساوی به درد هیچ تیمی نمی خورد و فقط پیروزی می تواند به کارشان بیاید.
اختصاصی/ سپاهان - فولاد/ این بازی مساوی ندارد!

سپاهان در هفته گذشته یک پیروزی بی دردسر را مقابل پدیده مشهد به دست آورد تا به جدول بازگردد و از تیم های مدعی فاصله نگیرد. شاگردان محرم نویدکیا درحال مقابل تیم بحران زده و شاید هم از پیش سقوط کرده به برتری رسیدند که قبل از ان سه شکست پیاپی داشتند و باید به برتری می رسیدند.

این پیروزی باعث شد کادر فنی و بازیکنان نفس راحتی بکشند و تا حدودی بحران شکست های پی در پی را فراموش کنند. حال این تیم شنبه هفته آینده میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. فولادی که هنوز تیم مستحکمی نشده و پر فراز و نشیب ظاهر شده است.

شاگردان جواد نکونام هفته هاست که با شکست و تساوی پیش می روند و اگر در این مسابقه سخت هم نتوانند به خواسته شان برسند، مشکلاتشان زیاد تر می شود. نماینده خوزستان در کمرکش جدول قرار گرفته که برای رسیدن به جمع مدعیان باید با دست پر از زمین خارج شود.

 هر دو تیم از لحاظ مالی نیز هیچ مشکل خاصی ندارند و از تیم های پولدار لیگ به شمار می روند. انتظارات از هر دو تیم بیشتر است و جالب اینجاست تساوی در این مسابقه فقط تیم های بالای‌ جدولی را خوشحال می کند، چون فولاد و سپاهان رقیبان سختی برای قهرمانی و سهمیه گرفتن سایر مدعیان محسوب می شود. با این تفاسیر هر دو مربی به خوبی می دانند، نباید سه امتیاز این بازی را از دست دهند، چون تیم های بالای‌ سرشان در اوج آمادگی قرار دارند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45an6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره فولاد و یک واقعیت؛ برای بازی کردن باید بجنگی