تاریخ انتشار: 1400/10/24 23:55
کد خبر: 27170

عراق بدون 2 گلر و 6 غایب دیگر برابر ایران

دو سنگربان تیم ملی عراق به دلیل مشکل در پاسپورت و 6 بازیکن دیگر به دلایل مختلف در دیدار برابر ایران غایب خواهند بود.
عراق بدون 2 گلر و 6 غایب دیگر برابر ایران

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال قطعی کردن صعود خود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر است. شاگردان اسکوچیچ با کسب 3 امتیاز دیدار برابر عراق، بلیط حضور در قطر را فارغ از نتایج سایر تیم ها و دیگر بازی های باقیمانده تیم ملی، قطعی خواهند کرد. دیداری که 7 بهمن و در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

 

اما از اردوی تیم ملی فوتبال عراق خبر می رسد که این تیم با مشکلات عدیده ای برای تقابل با ایران رنج می برد. صفحه توئیتری معرض الکرة العراقیة در خبری مدعی شد که دو سنگربان اصلی تیم ملی این کشور به نام های جلال حسن و احمد باسل به دلیل نداشتن پاسپورت معتبر، توانایی سفر به ایران و دیدار با شاگردان اسکوچیچ را ندارند.

 

با غیبت این دو گلر، مشکلات زیلکو پتروویچ افزایش پیدا می کند بخصوص اینکه 3 بازیکن دیگر نیز به دلایل اداری قادر به حضور در این دیدار نیستند. سعد ناطق، محمد داوود و علاء موهاوی 3 بازیکنی هستند که به دلیل مشکلات اداری از اکتبر در لیست پتروویچ قرار نگرفته اند و حتی در جام ملت های عربی نیز غایب بودند و این بازیکنان باید تا پیش از عزیمت به تهران، مشکلات خود را حل کنند تا در صورت اعلام نیاز پتروویچ، به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

 

البته سعد ناطق مدافع باتجربه عراقی ها علاوه بر مشکلات ذکر شده، به دلیل مصاحبه با رسانه ها و صحبت علیه فدراسیون، جریمه انضباطی شده است. جدا از این افراد، عراق 3 بازیکن دیگر به نام های محمد قاسم، علاء عبدالزهره و سومر الماجد به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند تیم ملی کشورشان را همراهی کنند.

 

در این میان، ابراهیم بایش دیگر بازیکن باتجربه عراقی ها به دلایل انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شده است. او چندی پیش به دلیل مصاحبه تلویزیونی و دفاع از بازیکنان داخلی در برابر بازیکنان دوملیتی عراقی، از تیم ملی کنار گذاشته شد. این بازیکن از توجه به بازیکنان دو ملیتی و خارج از کشور انتقاد کرده و به حمایت از بازیکنان داخلی پرداخته بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8lxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکنان رقیب ایران در آستانه برکناری!