تاریخ انتشار: 1395/04/28 10:05
کد خبر: 273346

محرومیت مهدی رحمتی بخشیده نمی شود.

 محرومیت مهدی رحمتی بخشیده نمی شود.

به گزارش فرتاک ورزشی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید محرومیت مهدی رحمتی از حضور در دو بازی نخست لیگ برتر بخشیده نمی‌شود اما پرونده محرومیت هواداران باشگاه استقلال به کمیته استیناف ارسال شده است. او همچنین از برگزاری شکایت باشگاه پرسپولیس از رامین رضاییان در هفته آینده خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده  درباره‌ی اعتراض باشگاه استقلال مبنی بر اینکه چرا محرومیت سید مهدی رحمتی در بازی آخر فصل گذشته مقابل صبای قم اعمال نشد تا آن‌ها در دو بازی ابتدای فصل این دروازه‌بان را به دلیل محرومیت نداشته باشند و اینکه آیا احتمال بخشش محرومیت این دروازه‌بان وجود دارد یا نه می گوید: «دلیل این صحبت‌ها را نمی‌دانم اما راجع به محرومیت‌های انضباطی که از فصل گذشته به این فصل موکول شده نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ‌های پایین‌تر هم هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. همه‌ی محرومیت‌ها باید اجرا شوند.» او با اشاره به بازی استقلال و تراکتورسازی که در هفته‌ی بیست‌ونهم لیگ پانزدهم برگزار شد توضیح می دهد: «آرای مربوط به بازی استقلال و تراکتورسازی هم که در آن محرومیت‌هایی به برخی اعمال شده قطعی است و از هفته اول لیگ برتر اجرا می‌شود. در بخش‌های قابل تجدیدنظر هم پرونده‌ها به کمیته استیناف ارسال شده و باید منتظر بمانیم.»

رئیس کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از رامین رضاییان بابت فسخ غیرقانونی قراردادش می گوید: «شکایت این باشگاه از طریق مقامات فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی رسیده بود. چون که آن‌ها هزینه‌ی دادرسی و مستندات خود را ارسال نکرده بودند به باشگاه پرسپولیس اخطار رفع نقص فرستادیم که بخش‌هایی از نواقص از جمله هزینه دادرسی و مستندات قرارداد را رفع کردند اما دو مورد دیگر از جمله اسناد پرداختی را هنوز به کمیته انضباطی تحویل نداده‌اند. چون برای پرونده وقت رسیدگی تعیین شده، باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان یا نماینده‌اش تا روز رسیدگی به پرونده باید مدارک خود را کامل کنند و در جلسه حضور داشته باشند. وقت رسیدگی به این پرونده هفته آتی است.»

حسن‌زاده همچنین درباره‌ی تماس تلفنی مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر تعلیق محرومیت هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه در بازی هفته نخست مقابل نفت تهران می گوید: «علاوه بر این باشگاه استقلال اعتراض خود را به طور رسمی انجام داده و پرونده به کمیته محترم استیناف برای تصمیم‌گیری ارسال شده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5ydm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تست دروازه بان استقلال  مثبت شد!