تاریخ انتشار: 1401/01/02 22:12
کد خبر: 24318

نظر بازیکن کره درباره غیبت طارمی و جهانبخش

کوون چانگ هون بازیکن تیم ملی کره جنوبی می گوید که غیبت طارمی و جهانبخش تغییری در حساسیت دیدار با ایران ایجاد نمی کند.
نظر بازیکن کره درباره غیبت طارمی و جهانبخش

کوون چانگ هون هافبک تیم ملی کره جنوبی با اشاره به غیبت دو مهره اصلی و تأثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا اعلام کرد که این مسئله رقابت بین دو تیم را کاهش نداده و تیم ملی ایران همان آمادگی قبلی را دارد.

در وضعیت آشفته ای که هر دو تیم ایران و کره درگیر ویروس کرونا شده اند، کوون چانگ هون در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از تمرین امروز تیم ملی این کشور در کمپ Paju NFC گفت: بعد از برگزاری جلسه تمرینی تیم ملی، نا سنگ هو به کرونا مبتلا شد و اردوی تیم را ترک کرد. این مایه تاسف است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی هنگام تمرین و صرف غذا برنامه ها را جدا از سایر بازیکنان انجام می دهند و مراقب هستیم تا موارد ابتلا به کرونا در تیم ملی افزایش پیدا نکند.

مهدی طارمی و علیرضا جهانبخشی دو بازیکن اصلی تیم ملی ایران نیز پس از ابتلا به کرونا، نتوانستند راهی کره جنوبی شوند. مسئله ای که بازتاب زیادی در این کشور داشت.

کوون چانگ هون در این خصوص گفت: می دانم که طارمی و جهانبخشی هم بازیکنان کلیدی ایران هستند. اما غیبت این دو بازیکن در تقابل ایران و کره و آمادگی آنها برای این دیدار، تغییری ایجاد نمی کند. وقتی همه بازیکنان به اردو ملحق شوند، از طریق یک جلسه تیمی آماده می شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

کره جنوبی برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته به دنبال پیروزی مقابل ایران است. کره با ۳ تساوی و ۴ باخت در ۷ بازی گذشته خود برابر ایران، طعم پیروزی را نچشیده است.

کوون چانگ هون در این باره خاطرنشان کرد: نگران عدم پیروزی مقابل ایران در گذشته هستم. این بار در خانه مقابل ایران بازی می کنیم و هواداران نیز از بازیکنان حمایت می کنند. تا جایی که بتوانم می‌خواهیم با پیروزی این را جبران کنیم.

وی ادامه داد: اگر مقابل ایران بازی کنم تمام تلاشم را برای رسیدن به هدف تیم انجام می دهم و همه بازیکنان به خوبی از اهمیت دو دیدار پایانی برابر ایران و امارات آگاه هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rayoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خاطره ویژه معروف‌ترین بازی تاریخ ایران -کره