تاریخ انتشار: 1401/01/07 21:37
کد خبر: 24138

اخراج یا تبعید؟ تصمیم نهایی سران رئال درمورد بیل

هواداران رئال دیگر نمی خواهند گرت بیل را در ترکیب و حتی زمین تمرین تیم‌شان ببینند ولی نظر سران باشگاه متفاوت است.
اخراج یا تبعید؟ تصمیم نهایی سران رئال درمورد بیل

گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد. این ستاره ولزی امیدوار بود که تحت هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطره ای خوش رئال مادرید را ترک کند اما باز هم همان مشکل همیشگی یعنی مصدومیت های پیاپی این بازیکن، به او اجازه نداد که به این هدف دست پیدا کند.

در این بین طی ماه‌های گذشته رسانه‌ها و نشریات اسپانیایی انتقادات تندی نسبت به عملکرد گرت بیل داشته‌اند.

اوضاع به گونه ای شده که شاید دیگر بیل را در ادامه فصل در ترکیب رئال نبینیم. 

هفته پیش و یک روز به ال کلاسیکو بود که گرت بیل با اعلام اینکه مصدوم است، از فهرست بازی با بارسا خارج شد. رئال در غیاب بنزما می توانست روی او حساب کند اما در دسترس نبود. غیبت بنزما و بیل شدیدا به رئال در خط حمله لطمه زد و کهکشانی ها با 4 گل باختند و به ندرت قادر به خلق موقعیت خطرناک شدند.

دو روز پس از ال کلاسیکو به یکباره بیل بدون هیچ مشکلی در اردوی تیم ملی ولز حاضر شد و تمرین کرد. در بازی پلی آف برابر اتریش هم او زننده هر دو گل تیمش بود و نقش اول صعود تیمش به فینال پلی آف را ایفا کرد.

2 سال پیش پرچمی که هم تیمی های بیل پس از یکی از بازی های ولز مقابل عکاسان گرفتند نیز خبرساز شده بود. روی پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گل، رئال مادرید.» اتفاقی که هواداران رئال را به شدت خشمگین کرد. از آخرین بازی بیل در برنابئو نیز بیش از دو سال می گذرد و فصل جاری تنها 270 دقیقه به میدان رفته که همگی در زمین حریفان بوده است.

طبق ادعای آاس، علی رغم خواسته هواداران مبنی بر اخراج بیل یا تبعید به تیم دوم تا پایان فصل اما سران باشگاه معتقدند اتخاذ چنین تصمیمی نمی تواند منطقی باشد.

بیل در مقطع اول حضورش در رئال یعنی از 2013 تا 2018 توانست علی رغم مصدومیت ها بسیار خوب و موثر کار کند. او در این بازه زمانی با رئال دو لالیگا، 4 لیگ قهرمانان و یک کوپا دل ری و چند جام دیگر را جشن گرفت. در دو فینال لیگ قهرمانان گلزنی کرد و در یکی پاس گل داد. در فینال کوپا دل ری برابر بارسا نیز یک گل به یاد ماندنی و تاریخی زد. از سال 2018 اما بیل تنها 34 گل به ثمر رسانده که 18 تایش مربوط به فصل گذشته با پیراهن تاتنهام است.

مسئولان رئال به پاس 5 سال درخشان بیل، هیچ تصمیمی برای اخراج یا تبعید او ندارند و تنها در انتظار پایان فصل و یک جدایی مسالمت آمیزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9d5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ گرت بیل برای باشگاه رئال مادرید