تاریخ انتشار: 1401/01/07 22:58
کد خبر: 24131

حضور ایسکو در ایتالیا؛ مقصد بعدی مشخص شد؟

ایسکو در تعطیلات فیفا دی راهی فلورانس شده تا شایعات انتقالش به فیورنتینا داغ شود.
حضور ایسکو در ایتالیا؛ مقصد بعدی مشخص شد؟

قرارداد ایسکو، ستاره خلاق و تکنیکی با باشگاه رئال مادرید در تابستان آینده به پایان می رسد و بعید است کهکشانی ها تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن داشته باشند. به این ترتیب دوران هشت ساله حضور ایسکو در برنابئو را باید تمام شده دنست و او از ابتدای فصل بعد راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

ماه ژانویه نشریه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه فیورنتینا علاقمند به جذب ایسکو است و می خواهد او را تابستان پیش رو به خدمت بگیرد با این حال، دانیله پراده مدیر فیورنتینا خیلی زود احتمال جذب این بازیکن 29 ساله را رد کرد و در این خصوص گفت:« ما شایعات زیادی در مورد ایسکو شنیده ایم، اما حتی نمی دانیم مدیر برنامه او چه کسی است. ایسکو بازیکن واقعا بااستعدادی است، اما ما به او علاقه ای نداریم.»

 

 ایسکو از فرصت تعطیلی تمرینات رئال مادرید در روزهای فیفا دی استفاده کرده و به فلورانس رفت تا بار دیگر  شایعات در مورد آینده اش را قوت ببخشد. برخی رسانه های ایتالیا مدعی شده اند که دلیل سفر ایسکو مذاکره با فیورنتینا به عنوان مقصد آینده اش بوده است. از سویا نیز به عنوان یکی دیگر از باشگاه های خواهان ایسکو نام برده می شود و باید دید در نهایت تصمیم نهایی او برای فصل بعد چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxnkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک رئال ماندنی است

استفاده ایسکو از آخرین فرصت زیدان
در دیدار برابر آتالانتا؛