تاریخ انتشار: 1401/01/10 22:40
کد خبر: 24022

رونالدینیو: مگر می‌شود بهترین بازیکن جهان را هو کرد؟

اسطوره برزیلی از هواداران پی اس جی به خاطر هو کردن لیونل مسی انتقاد کرد.
رونالدینیو: مگر می‌شود بهترین بازیکن جهان را هو کرد؟

شکست پی اس جی از رئال مادرید در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تبعات سنگینی داشت. هدف اول پاریسی ها در فصل جاری قهرمانی چمپیونزلیگ بود و علی رغم برتری 1-0 در بازی رفت و با اینکه تا دقیقه 60 بازی برگشت نیز 0-1 پیش بودند، در نهایت شکست خوردند. کریم بنزما با هت تریک خود نقش اول صعود رئال را داشت.

 

در نخستین بازی خانگی پس از حذف پی اس جی، هواداران این تیم به شدت لیونل مسی و نیمار را هو کردند. اتفاقی که بازتاب گسترده ای داشت.

رونالدینیو اسطوره برزیلی که سابقه بازی در پی اس جی و بارسا را دارد و با لیونل مسی نیز هم تیمی بود، در مورد شکست پاریس از رئال گفت: « فوتبال همین است. بازی بین دو تیم بزرگ بود و رئال هم تاریخچه ای پرافتخار در لیگ قهرمانان دارد. در اینگونه بازی ها هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. معتقدم بالاخره روزی پی اس جی قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد. با این هزینه و بازیکنان بزرگی که دارد، آن روز فرا خواهد رسید.»

شرایط لیونل مسی در پی اس جی:«  مسی پس از سال ها بازی برای بارسا به پی اس جی پیوست که از هر لحاظ متفاوت است. پاریس شهری با فضای متفاوت نسبت به بارسلوناست و سبک بازی پی اس جی نیز به گونه ای دیگر است. مسی هنوز نتوانسته خودش را به خوبی وفق بدهد ولی این طبیعی است. او فقط به کمی زمان بیشتر نیاز دارد.»

 

 
 

هو شدن مسی و نیمار: « درک نمی کنم. مسی بهترین بازیکن دنیاست و زمانی که چنین فوتبالیستی را هو می کنید، دیگر جای حرفی نمی ماند. اصلا درک نمی کنم که چرا مسی به جای حمایت و تشویق، مورد اعتراض قرار گرفت. شکست پی اس جی از رئال به خاظر مسی و نیمار نبود. هواداران به خاطر حذف ناراحت بودند و این دو نیز مهمترین بازیکنان تیم هستند. فکر می کنم هواداران از همه ناراضی بودند و نه فقط مسی و نیمار. به زودی همه چیز به شرایط عادی خودش باز می گردد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدینیو : باید شماره ۱۰ مسی بایگانی شود