تاریخ انتشار: 1401/01/11 22:23
کد خبر: 23970

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ؛ جدال سیزده بدری/ سال جدید چه دارید؟!

مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر ؛ جدال سیزده بدری/ سال جدید چه دارید؟!

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر پس از وقفه ای کوتاه مدت از روز جمعه 12 فروردین ماه تا 16 پیگیری خواهد شد. هفته ای که قبل سیزده بدر و بعد آن برگزار خواهد شد.

نساجی _ فولاد خوزستان/ الهامی حریف تمرینی برای حضور نکونام در آسیا

نساجی و فولاد در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که شاگردان نکونام پیش از حضور در مسابقات اسیایی باید مقابل تیم هجومی نساجی صف آرایی کنند و این دیدار از این جهت برای فولاد اهمیت دارد که امادگی شاگردان نکونام برای اسیا را بالا خواهد برد.

ساکت الهامی با نساجی فرازو نشیب زیادی را طی کرده و در تلاش است با کسب نخستین سه امتیاز سال جدید نماینده قائمشهر را به رتبه تک رقمی برساند.

 

صنعت نفت آبادان _ سپاهان/ طلایی پوشان به دنبال جبران

این دیدار در شرایطی انجام میشود که سپاهان با هدایت نویدکیا روند سینوسی را درپیش گرفته و طلایی پوشان در نظر دارند پیش از حضور در آسیا با کسب سه امتیاز تیم را به لحاظ روانی آماده کنند.

علیرضا منصوریان خودش را به یک قدمی رده های بالای جدول رسانده و پس از شکست مقابل استقلال در نظر دارد تیم پر مهره اصفهانی را باشکست راهی کند.

فجر سپاسی شیراز _ آلومینیوم اراک/ جنگ تازه وارد ها

فجر سپاسی و آلومینیوم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای نماینده شیراز از حساسیت بالایی برخوردار است.

فجر سپاسی با هدایت کلانتری به رده های پایین جدول رسید تا مدیران فجر با تغییر در نیمکت شاید از سقوط رهایی پیدا کنند.

 در سوی مقابل آلومینیوم اراک پس از برکناری خطیبی نخستین سه امتیاز خودش با رحمتی را کسب کرد که  در تلاش است با شکست فجر، هم خودش را از بحران نجات دهد و هم شرایط را برای رحمتی آرام تر کند.

 

مس رفسنجان _ تراکتور/ ساغلام چه روزی رنگ پیروزی را می بیند؟

مس و تراکتور 14 فروردین ماه به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

محمد ربیعی تا پیش از تعطیلات فیفا دی این فرصت را داشت تا با لغزش های سپاهان خودش را به رده سوم جدول برساند و برای کسب سهمیه تلاش کند، اما با افت در چند بازی اخیر خود فاصله اش با طلایی پوشان را حفظ کرد و برای ماندن در کورس کسب سهمیه چاره ای جز شکست پرشور های تبریزی ندارد.

ساغلام با هدف نجات تراکتور از شرایط بحرانی پا به تبریز گذاشت و بر خلاف انتظار هنوز نتیجه ای باب طبع تبریزی ها کسب نکرده و دور از ذهن نیست که ساغلام دیگر اخراجی تراکتور باشد.

 

گل گهر سیرجان _شهر خودرو مشهد/ بازی بدون بهنانه برای قلعه‌نویی

شهرخودرو در شرایطی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت که در هفته های اخیر کمی خودش را پیدا کرده و با توجه به لغزش های نفت مسجد سلیمان و فجر این شانس را دارد که در لیگ برتر ماندگار شود، اما بدون تردید مقابل تیم پر مهره قلعه نویی کار دشواری دارد و باید دید نماینده مشهد دست به شگفتی میزند یا خیر؟!

ذوب آهن _ نفت مسجد سلیمان/ گاندوها نفت را به آتش میکشند؟

 ذوب آهن و نفت در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که گاندو ها در هفته های اخیر به نوار برد و موفقیت باز گشته اند و تلاش میکنند با شکست نفت، خودشان را به جمع پنج تیم برتر لیگ برسانند.

نفتی های مسجد سلیمان با محمود فکری هم به نتیجه نرسیدند تا فکری نیز برود و مهاجری جانشینش شود. حال باید دید نفتی های با سرمربی جدید در لیگ ماندنی می‌شوند یا اینکه چند مربی با هم این تیم را به دسته اول هدایت می کنند؟!

شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ ژنرال به فکر انتقام از پیکان و کار سخت محرم در مشهد