تاریخ انتشار: 1401/01/12 00:48
کد خبر: 23966

فوق العاده وحشتناک؛ فاصله یک میلی‌متری کریم تا نابینایی! (عکس)

کریم انصاری‌فرد که با مصدومیت عجیبی پیش از بازی با لبنان در شب تولدش مواجه شده بود عکسی از چشم آسیب دیده خود منتشر کرد.
فوق العاده وحشتناک؛ فاصله یک میلی‌متری کریم تا نابینایی! (عکس)

در سال‌های اخیر کیک‌مالی در اردوی تیم‌های مختلف ایران باب شده و وقتی برای بازیکنی جشن تولد می‌گیرند تا تمام کیک را به سر و صورت او نزنند جشن تمام نمی‌شود! حال این نوع شوخی تا آستانه تبدیل شدن به یک تراژدی تلخ و فراموش نشدنی پیش رفت‌. کریم انصاری‌فرد، کاپیتان ایران در شب تولدش آسیبی جدی دید و خوش شانس بود که بینایی خود را از دست نداد.

کریم با انتشار یک پست در اینستاگرامش به ماجرای مصدومیت خود و وارد نشدن بانوان به استادیوم واکنش نشان داد. او در کپشن عکس دلخراش از چشم خود و خانم‌های منتظر پشت درِ استادیوم نوشت: "دوستان و هموطنان عزیزم، سپاسگزارم از نگرانی و پیگیری شما درباره جراحتی که شب بازی با لبنان، در اردوی تیم ملی روی چشمم ایجاد شد.

تکه چوبی که داخل کیک جشن تولد بود، با یک میلیمتر فاصله بیشتر، به راحتی می‌توانست مرا از نعمت یک چشم محروم کند. خدا را شکر به خیر گذشت. از مسئولین و کادر درمان بیمارستان رضوی مشهد، صمیمانه تشکر می‌کنم. به ویژه دکتر سلطانی و دکتر کیارودی که خطر را به طور کامل برطرف کردند.

iejzygvx

خوشبختانه مشکلی در بینایی ندارم و با بهبودی کامل، به زودی در یونان تمریناتم را دنبال می‌کنم.

اما بخاطر انجام عمل جراحی، من هم مثل زنانی که بیرون ورزشگاه بودند، موفق به تماشای بازی نشدم. بابت حوادث تلخی که رخ داده بسیار ناراحتم و به نوبه خودم شرمنده‌ام.

این اتفاقات به هیچ وجه در شان تیم ملی نیست. چرا باید زنانی که به احترام تیم ملی و برای تشویق فرزندان ایران آمده بودند، با چنین برخوردهایی روبرو شوند؟  تیم ملی یعنی تیم همه مردم ایران. مردمی که شایسته عزت و احترامند. خواسته و تقاضای من این است در بازیهای بعدی، زنان سرزمین عزیزمان، با احترام کامل از سوی عوامل برگزاری بازیها وارد ورزشگاه‌ها شوند تا در امنیت و آرامش، تماشاگر مسابقات باشند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rakmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری‌فرد:‌ بوسنی از قدرت های فوتبال اروپا است/ نیروهای جوان و با انگیزه ای به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده اند