تاریخ انتشار: 1401/01/12 12:05
کد خبر: 23954

قاب مشترک ماجدی و دل پیرو در دوحه

در حاشیه کنگره فیفا که روز گذشته در دوحه برگزار شد میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برای دقایقی کوتاه با آلکساندر دل پیرو صحبت کرد و در پایان عکسی با او به یادگار انداخت.
قاب مشترک ماجدی و دل پیرو در دوحه

 یکی از مهمترین اتفاقات پیش از شروع جام جهانی در دوحه حذف ایتالیا قهرمان اروپا است که بدون شک از جذایبت های جام جهانی 2022 کم خواهد کرد و حتما میرشاد ماجدی و آلکساندر دل پیرو در ملاقات کوتاهی که داشتند در این زمینه با هم صحبت کردند اما این اتفاق یکی از جذابیت های فوتبال است و از همه مهمتر فوتبال برای ایتالیا ادامه خواهد داشت. نه تنها ایتالیا بلکه ستاره های زیادی شانس حضور در جام جهانی را از دست دادند که یکی از آنها محمد صلاح ستاره فوتبال مصر است که نتوانست تیمش را راهی جام جهانی کند و خود در بطن حذف تیم ملی کشورش قرار داشت با ضربه پنالتی ای که در بازی پایانی از دست داد.

میرشاد ماجدی و وظیفه سنگینی که تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران پیش رو دارد. مدیر فنی فدراسیون فوتبال  اگر با استفاده از ارتباطات خود چند بازی دوستانه خوب برای تیم ملی تدارک ببیند بدون شک تیم ملی شانس نمایش خوب در جام جهانی و حتی درخشش در این بازی ها و صعود از مرحله گروهی برای اولین بار را پیدا خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که میرشاد ماجدی از این دیدارها اتفاقات خوب را برای تیم ملی رقم خواهد زد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byzve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در جلسه ماجدی و مهدوی‌کیا چه گذشت؟