تاریخ انتشار: 1401/01/13 23:20
کد خبر: 23870

یونایتد ۱-۱ لستر؛ هر هفته دور از قبل به سهمیه CL

منچستریونایتد در یک بازی زیبا با نتیجه 1-1 برابر لسترسیتی متوقف شد.
یونایتد ۱-۱ لستر؛ هر هفته دور از قبل به سهمیه CL

منچستریونایتد امشب در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لسترسیتی بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بازی متعادل آغاز شد اما در دقیقه 27 این منچستریونایتد که می توانست گل اول دست پیدا کند. جایی که ضربه برونو فرناندز با واکنش بسیار خوبه کسپر اشمایکل همراه شد.

در دقیقه 31 این لستر سیتی بود که می توانست گل اول را وارد دروازه منچستریونایتد کند اما ضربه ایهیناچو با اختلاف کمی از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول تلاش های منچستر یونایتد و لستر برای به ثمر رساندن گل بی‌نتیجه ماند تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این لستر سیتی بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 63 به گل اول دست پیدا کند. ارسال زیبای جیمز مدیسون با ضربه تمام خواننده ایهیناچو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

چند دقیقه بعد منچستر یونایتد موفق شد گل تساوی را وارد دروازه لسترسیتی کند. ضربه برونو فرناندز توسط کسپر اشمایکل دفع شد اما توپ ریباند مقابل پای فرد قرار گرفت و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-1 شود.

 
 

در دقیقه 71 اشتباه عجیب جیدون سانچو می‌توانست به قیمت باز شدن دروازه دوباره منچستریونایتد تمام شود اما این بار ضربه چیپ ایهیناچو با اختلاف کمی از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت.

چند ثانیه بعد لسترسیتی تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت اما ضربه سر فوفانا روی ارسال زیبای جیمز مدیسون با واکنش استثنایی داوید دخیا همراه شد.

در دقیقه 80 لسترسیتی موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. با این حال بعد از بازبینی صحنه خطای ایهیناچو روی رافائل واران اعلام شد تا گل جیمز مدیسون مردود اعلام شود.

در ادامه بازی منچستریونایتد هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشد و یک گام دیگر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار درخشان ستاره پرتغالی منچستریونایتد