تاریخ انتشار: 1401/01/13 23:45
کد خبر: 23867

سرپرست رایکا : شایعه استعفای پیروز قربانی کذب است/ از نظر روحی و روانی مشکل داریم

سرپرست تیم فوتبال رایکا بابل استعفای پیروز قربانی از هدایت این تیم را تکذیب کرد.
سرپرست رایکا : شایعه استعفای پیروز قربانی کذب است/ از نظر روحی و روانی مشکل داریم

سعید یوسفی سرپرست تیم رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین شرایط این تیم و همچنین شایعه استعفای پیروز قربانی گفت: استعفای پیروز قربانی کذب محض است. در بازی‌های گذشته بدشانسی‌های فراوانی داشتیم و در همین بازی با آرمان گهر، در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سه موقعیت صد در صد را به گل تبدیل نکردیم. از نظر فنی تیم بسیار پویایی داریم اما اگر بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد، نتایجمان بهتر خواهد شد.

وی درخصوص میزان دریافتی تیم رایکا و شایعات حول محور این موضوع توضیح داد: تاکنون بازیکنان ۲۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و امیدواریم که با همت مالکان باشگاه، طی چند روز آینده دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد برسد. اینکه می‌گویند پیروز قربانی بخاطر گرفتن پول از رایکا استعفا نمی‌دهد و منتظر است تا اخراجش کنند تا کل پولش را بگیرد، کذب است. پیروز قربانی نیازی به پول فوتبال ندارد و آنقدر سرمایه و اعتبار دارد که اگر در خانه هم بنشیند، نیاز مالی پیدا نمی‌کند. مربی‌ای با اخلاق تر از پیروز قربانی تاکنون به فوتبال بابل نیامده و آنقدر با معرفت است که از زندگی‌اش زده تا رایکا به موفقیت برسد.

یوسفی در خاتمه اظهار داشت: یک سری کم لطفی‌ها در حق تیم رایکا شده که تیم را از نظر روحی و روانی وارد چالش کرده است. مشکل تیم ما اصلا فنی نیست و از نظر روحی و روانی خیلی مشکل داریم. قول میدهم که اگر این مشکلات حل شود، رایکای متفاوتی خواهید دید. جایگاه فوتبال بابل اینجای جدول نیست و انشالله با درایت کادرفنی خهمت بازیکنان و مدیریت مالکان باشگاه، تیم از این شرایط خارج خواهد شد. البته ناگفته نماند که داوری‌ها نیز در طول این مدت بر ضرر رایکا بوده و ما در هیچ دیداری، از داوری سودی نبردیم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5omn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ارزشمند شهبا و شاگردانش/ آرمان گهر هم چنان مدعی صعود/ رایکابابل در منطقه خطر
آرمان گهر سیرجان 1 رایکا بابل 0 ؛