تاریخ انتشار: 1401/01/22 22:35
کد خبر: 23465

قرارداد ستاره یوونتوس به‌صورت خودکار تمدید شد

خوان کوادرادو، وینگر باتجربه یوونتوس یک فصل دیگر در رختکن این تیم ماندگار شد.
قرارداد ستاره یوونتوس به‌صورت خودکار تمدید شد

نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد بندی در قرارداد خوان کوادرادو فعال شده که بر اساس آن، قرارداد این ستاره کلمبیایی تا سال 2023 تمدید می‌شود و او حداقل تا پایان فصل بعد در تورین باقی خواهد ماند. اما مدیران یوونتوس همچنان می‌خواهند در مورد کاهش دستمزد این بازیکن مذاکره کرده و خوان کوادرادو را راضی به ماندن در این باشگاه با شرایطی جدید کنند. در واقع بندی در قرارداد خوان کوادرادو مبنی بر این وجود داشت که اگر او در فصل جاری 40 بازی با لباس یوونتوس انجام دهد، قرارداد او به‌صورت خودکار و برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. 

این وینگر موثر و کلمبیایی ابتدای هفته و در جریان برتری 1-2 یوونتوس مقابل کالیاری در ترکیب قرار گرفت و بازی شماره 40 خود با لباس بیانکونری در این فصل را تجربه کرد. اما مدیران یوونتوس از خوان کوادرادو می‌خواهند دستمرد باقی مانده قرارداد خود را در فصل آینده دریافت کرده و در واقع پول یک فصل را در دو سال بگیرد. 

باید دید واکنش خوان کوادرادو به این درخواست چیست و آیا او حاضر به پذیرش پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی یوونتوس خواهد یود یا خیر. این بازیکن در سال 2015 و با مبلغ 25 میلیون یورو به اضافه پاداش از چلسی به یوونتوس پیوست و تاکنون در این فصل پنج گل زده و پنج پاس گل نیز ارسال کرده است. چندین بازیکن یوونتوس از جمله پائولو دیبالا، ماتیا دی شیلیو، فدریکو برناردسکی و ماتیا پرین می‌توانند در تابستان این باشگاه را به‌صورت رایگان ترک کنند، اما این اتفاق در مورد خوان کوادرادو رخ نخواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qarjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره یوونتوس مقابل پورتو غایب هستند؟