تاریخ انتشار: 1401/01/22 23:37
کد خبر: 23460

مالک نساجی: فینال حذفی هم در آزادی برگزار شود

مالک باشگاه نساجی مازندران می گوید با حمایت های مسئولان این باشگاه می تواند به فینال جام حذفی صعود کند.
مالک نساجی: فینال حذفی هم در آزادی برگزار شود

رضا حدادیان بعد از برد نساجی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ماراتن فوتبال بوده که بین دوتیم برگزار شده، خارج از نتیجه نساجی شخصیت خوبی پیدا کرده و همه تیم ها به آن احترام می گذارند. این از برد مهم تر است. برد و باخت ها می آیند و می روند. اسم نساجی مهم است که باید تا آخر عمر در قلب مردم خوب مازندران باشد.

او ادامه داد:انشاالله این تیم طوری باشد که دل مردم استان خودمان را شاد کند و باعث یک شادی اجتماعی بسیار خوب شود. در این راه به کمک استاندار محترم و نمایندگان محترم قائمشهر و بقیه نمایندگان عزیز در سراسر استان نیازمندیم. 

مالک نساجی درباره شانس صعود به فینال گفت: خواسته تمام مردم قائمشهر این است که این تیم قهرمان شود و انشاالله این اتفاق بیفتد.

حدادیان در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت صعود نساجی به فینال این بازی را می شود در قائمشهر برگزار کرد، بیان کرد: قطعا نمی شود. تا جایی که اطلاع دارم باید فینال در زمین بی طرف باشد. چون تیم های تهرانی نیستند، بهترین راه همین است که در استادیوم آزادی فینال را برگزار کنند. این ورزشگاه در خور فینال حذفی است و فکر می کنم دو تیمی که به فینال بروند، بهترین انتخاب برایشان آزادی است.

وی درباره اینکه گفته می شود اشکان دژاگه به نساجی می پیوندد، تاکید کرد: دژاگه امسال شرایطی ندارد که به تیم ملحق شود. چون برای تیم قطری بازی کرده است. انشاالله سال بعد با همفکری سرمربی محترم تصمیمات خوبی گرفته می شود. استاندار محترم قول هایی دادند تا تیم را تقویت کنیم و تیم قوی تری داشته باشیم و در ورزشگاه وطنی نتایج خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ka6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست استقلال در ضیافت پنالتی‌ها/ نساجی با درخشش حقیقی جشن صعود گرفت