تاریخ انتشار: 1401/01/27 22:43
کد خبر: 23233

خشم پوگبا؛ مگوایر غریبه و آشنا نمی‌شناسد(عکس)

در جریان دیدار دو تیم منچستریونایتد و نوریچ یک اتفاق عجیب رخ داد.
خشم پوگبا؛ مگوایر غریبه و آشنا نمی‌شناسد(عکس)

منچستریونایتد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تیم ته جدولی نوریچ رفت و با درخشش کریستیانو رونالدو حریف خود را شکست داد. 

شیاطین سرخ با توجه به نتایج پرنوسان طی هفته‌های اخیر شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کاهش داده‌اند اما در عین حال آنها برای امیدوار ماندن، به کسب حداکثر امتیازات در ادامه فصل احتیاج دارند.

منچستر یونایتد در بازی امروز شروعی توفانی داشته و توانست دو بار توسط کریستیانو رونالدو به گل دست پیدا کند تا به نظر برسد یک پیروزی نه‌چندان دشوار در انتظار شاگردان رالف رانگنیک خواهد بود اما در ادامه شرایط تغییر کرد.

در اواخر نیمه اول نوریچ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. همچنین در شروع نیمه دوم نیز منچستر یونایتد یک بار دیگر دروازه خود را باز شده دید. با این حال باز هم این کریستیانو رونالدو بود که منجی یونایتد شد و گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند.

در حالی‌که بازی با تساوی 2-2 دنبال می‌شود یک اتفاق عجیب در محوطه جریمه نوریچ رخ داد. روی یک ارسال کرنر پای هری مگوایر پیش تاخته به شکلی عجیب و کاراته‌وار به سر پل پوگبا برخورد کرد که این موضوع باعث شد ستاره فرانسوی از کوره در برود و بسیار عصبانی شود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdbpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستر به لطف کرونا در حفظ پوگبا اطمینان دارد