تاریخ انتشار: 1401/01/28 23:53
کد خبر: 23183

اختصاصی/ آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر/ شگفتی تکمیل می شود یا رحمتی پایان می دهد؟

مرحله نیمه نهایی جام حذفی امشب در اراک پیگیری می شود که تیم های آلومینیوم و خیلج فارس ماهشهر به مصاف هم می روند. این مسابقه جدال شگفتی ساز جام حذفی با حذف کننده پرسپولیس است که باید دید کدام‌ تیم به یک پای فینال می رسد.
اختصاصی/ آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر/ شگفتی تکمیل می شود یا رحمتی پایان می دهد؟

تیم خلیج فارس ماهشهر لیگ دسته دومی تا همین الان نیز بهترین نتایج را در رقابت‌های جام حذفی کسب کرده که باید به همه بازیکنان و کادر فنی اش تبریک گفت. این تیم با حذف تیم‌ های لیگ برتری و دسته اولی دست به کار بزرگی در جام حذفی زده و حالا به دنبال کامل کردن آن است. جالب اینجاست نماینده ماهشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم نتایج چندان جالبی کسب نکرده ولی در جام حذفی نشان‌ داده حریف دست و پا بسته ای برای هر تیمی نخواهد بود.

شاگردان موسی قنواتی درحالی به مصاف شاگردان مهدی رحمتی می روند که اراکی ها نیز با حذف پرسپولیس دست به کار بزرگی زده اند و نمی خواهند به راحتی فینال را از دست دهند. آلومینیوم اراک با آمدن مهدی رحمتی جان تازه ای گرفته که در زمین خودش به دنبال پایان دادن به شگفتی سازی های خیلج فارس است. دروازه‌بان سابق استقلال بارها با لباس دروازه‌بانی فینال جام حذفی را تجربه‌ کرده که حالا به دنبال این است تا با لباس مربیگری نیز به فینال برسد؛ فینالی که دور از دسترس نیست.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kejmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق بامزه در ضربات پنالتی بازی جام حذفی/هیجان زدگی تیم لیگ دویی قبل از پایان بازی

نقی‌زاده آماده بازی با پرسپولیس شد(عکس)
با رفع مصدومیت یک هفته‌ای؛