تاریخ انتشار: 1401/01/29 07:06
کد خبر: 23181

هشدار به ستاره پرسپولیس؛ چوب خط شما پر شده است!

هافبکسرخ ها هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است.
هشدار به ستاره پرسپولیس؛ چوب خط شما پر شده است!

قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس در پایان فصل خاتمه می‌یابد و به همین دلیل شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان به گوش می‌رسد. به‌طور مشخص از الاهلی امارات اسم برده شد و گفتند باشگاهی که همین حالا احمد نوراللهی و مهدی قائدی را در اختیار دارد، به ترابی هم پیشنهاد داده است.

با این حال کمی بعد باشگاه اماراتی این خبر را تکذیب کرد، هرچند هنوز احتمال جدایی ترابی وجود دارد. به هر حال تا وقتی که او تمدید نکند، اختیارش دست خودش خواهد بود، اما ترابی باید یادش باشد چوب خط او برای بازگشت به پرسپولیس پر شده و قبلا یک‌بار این کوپن را سوزانده است.

خیلی از ستاره‌ها در مقطعی دنبال پول یا پیشرفت می‌روند و برمی‌گردند. ترابی هم ۲ سال پیش با حضور در العربی قطر این موقعیت را تجربه کرد.او در شرایطی از جمع قرمزها کوچ کرد که پرسپولیس خودش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کرد. نوع جدایی ترابی که خیلی بی‌سروصدا اتفاق افتاد و باعث انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس شد. با این حال وینگر سرعتی تیم ملی در لیگ قطر موفق نبود و نیاز فنی پرسپولیس هم باعث شد هواداران در برابر بازگشت او موضع چندان تندی نگیرند. با این تفاسیر قرار نیست این اتفاق مدام تکرار شود. اگر ترابی در حال بررسی پیشنهادهای دیگر است، حتما باید این نکته را درنظر بگیرد که شاید این بار دیگر بازگشتی در کار نباشد و داستان او و پرسپولیس برای همیشه تمام شود. محله برو بیا نیست که..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdb9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه‌های گل‌محمدی برای ستاره پرسپولیس