تاریخ انتشار: 1401/02/03 09:34
کد خبر: 22984

قیمت بلژیکی ها برای بازگشت بیرانوند بالا رفت؟

باشگاه پرسپولیس پولی برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه این تیم ندارد.
قیمت بلژیکی ها برای بازگشت بیرانوند بالا رفت؟

نتایج پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باعث برخی انتقادات به عملکرد فنی بازیکنان و مربیان این تیم شد. هواداران پرسپولیس که پس از پنج قهرمانی متوالی در مسابقات لیگ برتر انتظار نداشتند در پایان هفته بیست و چهارم تفاضل ۶ امتیازی با استقلال برای رسیدن به صدر جدول داشته باشند فشار مضاعفی را روی ارکان این تیم وارد کرده‌اند تا یحیی گل محمدی از دست دادن بازیکنان اصلی در ابتدای فصل را یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش عنوان کند.

همین امر سبب شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از پایان مسابقات لیگ برتر خواستار دریافت لیست بازیکنان مد نظر کادر فنی شود.

گل محمدی نیز برای اینکه دغدغه‌های خود را برای نقل و انتقالات تابستانی به گوش هیأت مدیره رسانده باشد خواستار تمدید قرارداد بازیکنان تأثیر گذار و بازگرداندن ملی پوشانی همچون علیرضا بیرانوند شد.

دروازه‌بان ملی پوش تیم بواویشتا پرتغال که به دلیل نیمکت نشینی و عملکرد نامطلوب جایگاه خود در بعضی از مسابقات تیم ملی ایران را هم از دست داد تا امیر عابدزاده به سنگربان مورد اطمینان دراگان اسکوچیچ تبدیل شود آمادگی خود برای بازگشت به پرسپولیس را اعلام کرده است اما همه چیز را مشروط به موافقت باشگاه رویال آنتورپ بلژیک دانسته است. بیرانوند به عنوان بازیکن قرضی از آنتورپ در بواویشتا حضور دارد و پرسپولیس برای جذب او چاره‌ای جز پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش به آنتورپ ندارد.

باشگاه آنتورپ نیز با اطلاع از محبوبیت بیرانوند نزد هواداران و صحبت درباره بازگشت این بازیکن به دروازه سرخپوشان قصد دارد مبلغ رضایتنامه او را افزایش دهد تا در صورت درخواست بیرانوند برای جدایی از باشگاه اقدام به فروش او به پرسپولیس کند در غیر این صورت حاضر نیست او را در لیست مازاد باشگاه قرار دهد.

این در حالی است که سرخپوشان با منابع مالی بسیار محدود دست و پنجه نرم می‌کنند و توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه بیرانوند را ندارند. باشگاه پرسپولیس برای محکومیت ۸۶ هزار دلاری خود در قبال آنتونی استوکس پول نداشت تا از AFC بخواهد از منابع مالی موجود بتواند این مبلغ را فراهم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5xvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیدی: بیرانوند بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد