تاریخ انتشار: 1401/02/04 00:10
کد خبر: 22943

ستاره کلیدی رئال دیدار برابر سیتی را از دست داد؟

رسیدن کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به دیدار برابر منچستر سیتی دشوار به نظر می‌رسد.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید دیدار حساس این تیم در ابتدای هفته گذشته برابر سویا را از دست داد. با این حال انتظار می‌رفت کاسمیرو چند روز بعد و در تقابل با اوساسونا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد اما او درست روز قبل از مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و این دیدار را از دست داد.

رئال مادرید سه‌شنبه شب این هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و حالا یک نگرانی بزرگ در رابطه با ترکیب این تیم وجود دارد و آن هم به هافبک برزیلی برمی‌گردد.

به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی کاسمیرو هنوز به پایان نرسیده و این به یک نگرانی بزرگ برای کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. در همین راستا گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که در فاصله سه روز مانده به دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان حضور این هافبک برزیلی در جدال حساس اتحاد بسیار دشوار به نظر می‌رسد و احتمالاً کاسمیرو مقابل سیتی غایب خواهد بود.

کاسمیرو تنها غایب احتمالی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی نخواهد بود چراکه بر اساس گزارش‌ها دو بازیکن نیمکت‌نشین این تیم یعنی ماریانو دیاز و لوکا یوویچ نیز به دلیل آسیب دیدگی این دیدار را از دست خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v56pb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی | تمدید قرارداد کاسمیرو با رئال مادرید تا سال 2025