تاریخ انتشار: 1401/02/04 23:03
کد خبر: 22907

رجبی:با نهایت انگیزه و تمرکز به مصاف الاهلی می‌رویم

مربی تیم فولاد اعتقاد دارد که در بازی با الغرافه توپ و زمین در اختیار این تیم بوده و اگر خوزستانی ها خوش شانس بودند، گل های بیشتری به ثمر می رساندند.

فولاد در آخرین دیدار‌مرحله گروهی خود باید در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به‌ مصاف شباب الاهلی امارات برود. شاگردان نکونام برای حفظ صدرنشینی، تنها نیاز به یک نتیجه تساوی دارند اما مربی این تیم اعتقاد دارد که آنها با نهایت انگیزه به مصاف حریف اماراتی می روند.

حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در خصوص دیدار مقابل الغرافه گفت: اول از هر صحبتی این صعود را به مردم ایران و هواداران‌مان تبریک می‌گویم، کار بزرگی انجام شده و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند. بازی خیلی سختی برابر الغرافه بود و در همان نیمه‌نخست بازی کاملا در اختیار ما بود و قبل از گل موقعیت‌هایی ‌داشتیم و کاملا توپ و زمین در اختیار ما بود. تیم حریف هیچ موقعیتی در نیمه نخست نداشت و فکر ‌می‌کنم‌ اگر خوش‌شانس بودیم حداقل دو گل می‌زدیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی احساسی و انتحاری تیم الغرافه که برای صعود تنها نیاز به برد داشت، باعث شد که ما عاقلانه بازی کنیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را کنترل کنیم و حتی موقعیت برای گل بعدی هم داشتیم که کم دقت  بودیم.

رجبی در پایان گفت: مسابقات هنوز تمام نشده و در بازی آخر باید به مصاف شباب الاهلی برویم. باید با تمام تمرکز و انگیزه در این دیدار حاضر شویم. شباب الاهلی تیم پرستاره و قدرتمندی است اما ما هم فولادیم و تا ثانیه آخر خواهیم جنگید و ان‌شالله به مانند پنج بازی قبل با بالاترین تمرکز و انگیزه به میدان می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxmad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: بارسلونا هم هشت در آلمان مقابل بایرن دریافت کرد