تاریخ انتشار: 1401/02/06 13:59
کد خبر: 22838

فاضلی: امیدوارم هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، برنده شود/ تماشاگر چاشنی فوتبال است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:‌ خوشحالیم دو تیم ریشه دارو پرهوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.
 فاضلی: امیدوارم هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، برنده شود/ تماشاگر چاشنی فوتبال است

 وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: از مسئولین شهری و استانی تشکر می‌کنم که به تیم انرژی مثبت دادند و کنار ما بودند. همچنین از اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت ایرالکو تشکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال تبریک می گویم. قطعا شایسته این حضور بودند. خوشحالیم دو تیم ریشه دارو پر هوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد. امیدوارم در یک نبرد جوانمردانه همراه با اخلاق و ارزش های فنی هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، برنده شود.

مربی آلومینیوم گفت: نساجی یکی از تیم های قابل احترام لیگ ما است. شایسته حضور در فینال بودند. مثل ما مسیر سختی را برای رسیدن به فینال طی کردند. شناخت خوبی از این تیم داریم. چه از نظر فردی و چه از نظر تفکرات کاردفنی حریف شناخت کافی داریم. در جام حذفی جدا از بحث فنی و استقامت بدنی، مهمترین فاکتور استقامت ذهنی است. هر تیمی بتواند شرایط ذهنی خودش را تا سوت پایان فینال حفظ کند، این جام را می تواند به دست بیاورد.

فاضلی افزود:‌بعد از بازی با پرسپولیس سعی کردیم فضای آرامی برای بچه ها فراهم کنیم. ممنوع المصاحبه بودیم. در فضای رسانه فعال نبودیم و تلاش کردیم از نظر ذهنی بازیکنان را برای مسابقه فینال آماده کنیم. آنها هم باز خورد خوبی به ما دادند. خداراشکر شرایط خوبی از نظر تمرینی داشتند. خوب تلاش کردند و امیدوارم در کنار تمام این مسائل شرایط ایده آل برایشان رقم بخورد و به آنچه لیاقتش را دارند برسند. ما هم دعا می کنیم به قهرمانی برسند. ما هم در کنارشان هستیم. سخت تلاش کردیم و وقت گذاشتیم که در این مسیر کمکشان کنیم.

فاضلی در مورد اینکه آیا آلومینیوم اراک آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، عنوان کرد: اگر سه شهر در ایران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند، یک از آن‌ها اراک است. زمین‌ها و مجموعه ورزشی استاندارد و خیلی خوبی دارد. زیرساخت های خوبی دارد. فقط جزئیاتی هست که به سرعت حل می شوند. در خیلی از شهرها مانند قائمشهر یا جنوب کشور کار کردم. به جرات می گویم؛ اراک جزو سه شهری است که از نظر زیرساخت شرایط حضور در مسابقات بین المللی را دارد.

مربی آلومینیوم در مورد انگیزه‌های شخصی اش برای شکست دادن تیم سابق، گفت: به هرحال فوتبال رفت و آمد دارد. مهم این است که اخلاق را رعایت کنیم. شاید در زمین بجنگیم اما با هم دوست هستیم. در آلومینیوم اراک هم سه دوره بودم. در نساجی هم این شرایط را داشتم. در هرد دو تیمی که سه تایی بودم، الان مقابل هم هستیم ولی برایمحساسیتی ندارد. این روزها را زیاد تجربه کردم. این رفت و آمدها زیاد است. امیدوارم هر تیمی از لحاظ فنی لایق باشد، به دور ازتنش و همراه با اخلاق مداری برنده شود.

وی افزود: کادرفنی آلومینیوم اراک نشان داده از تنش گریزان است و سعی می کند در آرامش کارش را دنبال کند. سعی کردیم در این مدت که به همراه مهدی رحمتی آمدیم، وقتمان را بیشتر برای پیاده کردن فلسفه فوتبالی‌مان بگذاریم. زیاد دنبال حواشی نبودیم. این هم یک بازی است. به لحاظ فینال حساسیت های خاص خودش را دارد ولی از نظر این مسائل حاشیه ای هیچ حساسیتی ندارد. برای هردو تیم و هوادارانشان آرزوی موفیت می کنیم.

وی در خصوص اینکه حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تیم آلومینیوم اراک چقدر می تواند تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: خداراشکر به سطح انعطاف پذیری بالایی رسیدیم که چه تماشاگر باشد چه نباشد، خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. ولی تماشاگر چاشنی فوتبال و حتی شدت بازی است. از نظر جسمانی هم حتی شدت بازی بالاتر می رود وقتی تماشاگر باشد.

فاضلی گفت: درست است بازی قبلی که در ورزشگاه آزادی انجام دادیم، تماشاگران کمی داشتیم ولی به خاطر همان اندک تماشاگرانی که از اراک و استان مرکزی آمدند، بچه ها یکی از انگیزه ها و باورهایشان این بود که آن ها را خوشحال به شهر و استانشان برگردانند. این مساله خیلی کمک می کند. هر شرایطی که مسئولین تصمیم بگیرند، ما آمادگی اش را داریم.

مربی آلومینیوم در مورد اینکه نساجی به لحاظ طولانی شدن بازی‌های قبلی شرایط سخت‌تری را برای رسیدن به فینال داشت، عنوان کرد: این مساله تاثیر گذار نیست چون هر دو تیم زمان کافی برای ریکاوری داشتند و هیچ تاثیر منفی نخواهد داشت. 8-7 روز زمانی کافی برای ریکاوری بوده و تاثیر خاصی ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9yyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرپرست نساجی: باید ظرفیت باخت خود را بالا ببریم/ انتخاب آزادی برای بازی فینال منطقی‌ترین تصمیم بود