تاریخ انتشار: 1401/02/16 14:11
کد خبر: 22354

قاسم شهبا:مس شهر بابک به لطف داور مساوی کرد اما توکل ما به خدا است

قاسم شهبا پس از بازی برابر مس شهر بابک از داور مسابقه انتقاد کرد.
قاسم شهبا:مس شهر بابک به لطف داور مساوی کرد اما توکل ما به خدا است

سرمربی تیم آرمان‌گهر سیرجان در گفت‌وگوی خبری پس از دیدار با مس شهربابک، با سخت توصیف کردن این بازی گفت: بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند و در همان‌نیمه اول به گل نیز رسیدیم. در ادامه بازی نیز با صحبت‌ها و راهنمایی‌هایی که انجام دادیم، بازیکنان خیلی منطقی کار را دنبال کرده و به خوبی از گل زده  دفاع کردیم.

قاسم شهبا در ادامه افزود: داور با وجود آن‌که ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و چند بار نیز قصد داشت سوت پایان بازی را بزند،  متاسفانه این کار را نکرد تا در دقیقه ۶ و ۲۰ ثانیه وقت تلف‌شده ما گل تساوی را دریافت کردیم.

شهبا تاکید کرد: این نتیجه چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. بازیکنان ما مردانه و با تمام وجود بازی کردند و باید بگویم درود بر شرف شما. با افتخار می‌گویم درود بر شما که بسیار منطقی بازی کردید، خسته نباشید و خداقوت.

وی در ادامه افزود: بازیکنان مس شهربابک در زمین خودشان با کمک و لطف داور بعد از دقیقه ۹۶ بازی به ما گل زدند و این مسئله در کنار شادی بیش از حد آنها، نشان‌دهنده بزرگی، عظمت و کیفیت تیم آرمان‌گهر است. درحالی‌که اگر لطف داور شامل حال‌شان نمی‌شد، بازی را وا‌گذار می‌کردند.

ًوی در پایان گفت: ضمن تبریک دوباره به بازیکنانم بابت کیفیت و منطق بالای بازی‌شان، می‌گویم که ناامید نباشید زیرا توکل ما فقط به خدا است و به لطف او، نتیجه و حاصل تلاش‌های خودتان را خواهید دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byvo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ارزشمند شهبا و شاگردانش/ آرمان گهر هم چنان مدعی صعود/ رایکابابل در منطقه خطر
آرمان گهر سیرجان 1 رایکا بابل 0 ؛

غفلت شهبا از توقف مدعیان/اشکش همچنان امیدوار
آرمان گهر سیرجان0-0 استقلال ملاثانی؛