تاریخ انتشار: 1401/02/21 21:59
کد خبر: 22112

پیشنهادهایی از آلمان، اسپانیا و اتریش برای البسه تیم‌ملی/ مذاکره با ۳ کشور برای دیدار تدارکاتی

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ درخواست دو مربی دیگر داشتند که به تیم اضافه شوند و خودشان در حال صحبت هستند.
پیشنهادهایی از آلمان، اسپانیا و اتریش برای البسه تیم‌ملی/ مذاکره با ۳ کشور برای دیدار تدارکاتی

حمید استیلی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های قرن ورزش کشور در مورد بازی‌های تیم ملی  گفت: قبل از قرعه کشی که در قطر بودیم و بعد از قرعه کشی با برخی از مدیران و سرمربیان در مورد بازی‌های دوستانه صحبت کردیم. در حال مذاکره هستیم الان هم فدراسیون بودم، اما یکسری از تیم‌های اروپایی بازی دارند و برخی تیم‌های آمریکایی در کونکاکاف هستند، اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند. با سه تیم در حال صحبت هستیم یکی از گزینه‌ها قطعی شده است و دنبال بازی دوم هستیم. ماجدی و خانم اسدی در این زمینه در حال مذاکره هستند.تا فردا یا پس فردا قطعی شدن یا قطعی نشدنش مشخص خواهد شد.دو بازی در یک کشور است و بازی سوم هم اگر قطعی شود در کشور دیگر خواهد بود.

مدیر تیم ملی در مورد تولید کنندگان البسه تیم ملی، گفت: سه تولید کننده خارجی بودند و سه تولید کننده ایرانی، آل‌پشورت هم داخلی بود هم خارجی سه تولید کننده خارجی هم بودند که بررسی کردیم. تولیدکنندگانی از کشور اسپانیا، آلمان و اتریش پیشنهادهای خود را ارایه کردند. تولیدهای خودمان هم بودند. قرار است یکی از این تولید کنندگان بیاید جلسه شفافی بود و از حراست و بازرسی هم بودند و پاکت‌ها باز شد و باید سریع لباس‌ها را برای فیفا بفرستیم.

وی در مورد در خواست  اسکوچیچ برای جذب یک مربی خارجی دیگر،  گفت: بله درخواست دو مربی دیگر داشتند که به تیم اضافه شوند و خودشان در حال صحبت هستند. یک مربی کروات و یک ویدئو آنالیزوز هستند.

 

وی در مورد قرارداد با البسته به چه صورت است قرار اسپانسر شوند یا لباس‌ها خریداری می‌شود، گفت: جز قرادادهای خیلی خوب است که بسته می‌شوند هم با تیم‌های خوبی بازی کنیم و هم شان ومنزلت تیم ملی حفظ شود.

استیلی در مورد فهرست کادرفنی تیم ملی گفت: لیستی که اسکوچیچ داده تمام مربیانی که در دور مقدماتی هستند حضور خواهند داشت و دو مربی دیگر هم به تیم ملی اضافه می‌شوند.

مدیر تیم ملی در مورد زمان اردوی تیم ملی گفت:  دو فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد اردوی اول در ۱۴ ژوئن است که در خرداد است و خارج از کشور برگزار خواهد شد و بیشترین زمانی که بازیکنان را در اختیار داریم در همین اردوست و وراردوی دوم ما در سپتامبر است ،اردوی آخر هم ۵ روز قبل از مسابقات است . اولین بار است که در جام جهانی بازیکنان ۵ تا یک هفته در اختیار تیم ملی هستندو در بازی‌های جام جهانی قبلی یک ماه در اردو بودند اما این دوره  متاسفانه فقط یک هفته تا ۵ روز بازیکنان در تیم ملی هستند.

استیلی در مورد اینکه برای باقری شرط گذاشته شده یا تیم ملی یا فدراسیون حضور داشته باشد، گفت: من در  این رابطه درجریان نیستم اسکوچیچ و ماجدی در این زمینه صحبت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5dj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تیم ملی آمریکا تا پایان فصل خانه‌نشین شد