تاریخ انتشار: 1401/02/23 23:46
کد خبر: 22033

اختصاصی/ ایستگاه های پایانی لیگ برتر و جدال های جذاب و هوادار پسند

لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و هفتم با انجام 8 بازی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود
اختصاصی/ ایستگاه های پایانی لیگ برتر و جدال های جذاب و هوادار پسند

اگر از بازی های حساس استقلال و پرسپولیس مقابل تیم های فولاد و سپاهان بگذریم، مسابقات دیگری نیز برگزار می شود که هر کدام حساس خاص خودش را دارد. تیم هایی که برای بقا می جنگند و راهی جز پیروز شدن را ندارند.

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر استقلال صدرنشین به مصاف فولاد رده چهارمی می رود که هر دو تیم از تیم های سخت بباز و البته نباز! لیگ محسوب می شوند. در دیگر بازی حساس نیز الکلاسیکو وطنی را تیم های پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌کند که این مسابقه نیز حساسیت خاص خودش را دارد. در سایر مسابقات نیز شاهد بازی های حساس و سرنوشت سازی خواهیم بود. باری هایی که شاید تکلیف چند تیم را برای بقا و یا تک رقمی شدن، مشخص کند.

هوادار - فجرسپاسی / سرباز های در خطر سقوط مقابل رقیب فصل گذشته 

تیم فجرسپاسی که پس از سالها مجوز لیگ برتر را گرفت، مجددا در خطر بازگشت به لیگ دسته اول قرار گرفته که اگر دیر بجنبد، باید به جایگاه قبلی اش برگردد. در سوی مقابل تیم هوادار که هواداری ندارد، برخلاف فجرسپاسی خودش را از خطر سقوط جدا کرده و برای جایگاه مناسب تری تلاش می کند. این دو تیم فصل گذشته رقیب هم برای صعود به لیگ برتر بودند، حالا شاید دنبال‌ خداحافظی از هم با شند! 

نفت مسجد سلیمان  - نساجی قائمشهر/ برای نفت فرصت از این بهتر پیدا نمی شود!

نفت مسجد سلیمان که این تیم هم در خطر سقوط قرار گرفته باید به مصاف تیمی برود که با حواشی عجیبی دست و پنجه نرم می کند. تیمی که همین چند روز پیش جام قهرمانی حذفی را بالای‌ سر برده ولی سرمربی اش محترمانه برکنار شده است! برای رضا مهاجری و شاگردان فرصت از این بهتر گیر نمی آید که سه امتیاز نقد را بگیرند و به بقا امیداور باشند.

آلومینیوم اراک  - نفت آبادان/ جدال مربیان سابق آبی ها در اراک 

این بازی جدال دو بازیکن سابق استقلال است که هفته گذشته با شکست زمین را ترک کرده‌اند و برای جبران‌ آن پا به میدان می‌گذارند. مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان دوست ندارند در بازی حساس، دوباره شکست بخورند و کارشان را سخت تر کنند. نتیجه این بازی شاید برای تمدید قرارداد هر دو مربی مهم باشد. 

مس رفسنجان  - گل گهر سیرجان/ دربی پولدار های همسایه 

این مسابقه جدال دو تیم پولدار لیگ است که تلاش می کنند جایگاه یکدیگر را تصاحب کنند. تیم های پنجم و ششم جدول درحالی به مصاف هم می روند که مدتی با افت مواجه شده بودند ولی نتایج چند بازی اخیر آنها را به جدول برگرداند تا مربیانش نفس راحتی بکشند و شاید به تمدید قرارداد نیز نزدیک شوند.

شهر خودرو  - پیکان/ با پیکان هم می شود سقوط نکرد!

شهرخودرو مشهد که هفته‌ گذشته در دقایق پایانی مقابل استقلال بازنده شد، میزبان پیکانی است که در دو هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و مشکلات خاص خودش را دارد. شاگردان سید داوود سید عباسی برای اینکه به بقا امیداور باشند باید از همین پیکان بحران‌ زده‌ اخیر امتیاز بگیرند و آماده بازی مسابقات پایان فصل شوند.

ذوب‌آهن  - تراکتور/ شاید این بازی خیال تراکتور را راحت کند

جدال تیم های ذوب‌آهن و تراکتور برای تیم تبریزی خیلی مهمتر از تیم اصفهانی است؛ به این دلیل که تبریزی ها در خطر سقوط قرار دارند ولی اصفهانی ها از خطر فرار کرده اند و دنبال جایگاه مناسبی در جدول می گردند. هفته گذشته تراکتوری ها با کامبک مقابل هوادار از شکست فرار کردند و ذوب‌آهن آهنی ها نیز یک تساوی ارزشمند از پرسپولیس گرفتند تا شایستگی شان را ثابت کنند. حال اینکه جدال این هفته را کدام‌ تیم برنده می شود، باید منتظر ماند.

علی مسعودی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd7ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ فولاد - استقلال/ جنگ فرهاد و جواد به یاد آخرین قهرمانی