تاریخ انتشار: 1401/03/07 09:44
کد خبر: 21399

هدیه پرس به رئیس یوفا/ پیش‌بینی چفرین از برنده توپ طلا

رئیس باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئیس اتحادیه فوتبال اروپا دیدار کرد.
هدیه پرس به رئیس یوفا/ پیش‌بینی چفرین از برنده توپ طلا

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول از ساعت 23:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه اِستادو فرانس شهر پاریس به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان فصل 22-2021 این رقبت‌ها مشخص شود. در آستانه آغاز این دیدار رئیس باشگاه رئال مادرید که برسر پروژه سوپرلیگ اروپا با الکساندر چفرین به اختلاف خورده است؛ با هم ملاقاتی داشتند.

بر اساس گزارش برنامه تلویزیونی «ال چرینگیتو» اسپانیا؛ یوفا شب گذشته (جمعه) میهمانی را به صرف شام با حضور مقامات بلندپایه فوتبال اروپا ترتیب داده بود که الکساندر چفرین رئیس یوفا و فلورنتینو پرس دیر در این مراسم حضور پیدا کردند اما برسر میز شام با هم ملاقاتی داشتند و رئیس باشگاه رئال مادرید به رئیس فیفا ماکتی از طرح جدید ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را هدیه داد.

«ال چرینگیتو» همچنین مدعی شد در ملاقاتی که پرس و چفرین با هم داشتند، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به رئیس باشگاه رئال مادرید گفته که به اعتقاد او، کریم بنزما این فصل برنده توپ طلا خواهد شد. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها این فصل در 45 بازی از رقابت‌های مختلف با به ثمر رساندن 44 گل و ثبت 15 پاس‌گل نقش بسزایی در رسیدن رئال به فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی در لالیگای اسپانیا داشته است.

نشریه اسپانیایی «مارکا» هم گزارش داد؛ ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در میهمانی شب گذشته یوفا حضور پیدا نکرد. دلیل غیبت الخلیفی در این میهمانی هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که او پس از ماجرای تمدید قرارداد امباپه و منصرف کردنش از رفتن به رئال مادرید، قصد رویارویی با فلورنتینو پرس را نداشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488zln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت بارلا در بازی برگشت اینتر مقابل لیورپول هم قطعی شد