تاریخ انتشار: 1401/03/13 19:59
کد خبر: 21095

احتمال بازی دوستانه ایران با آفریقای جنوبی

هوگو بروس، مربی بلژیکی آفریقای جنوبی خبر از احتمال بازی دوستانه با تیم ملی ایران داد.
احتمال بازی دوستانه ایران با آفریقای جنوبی

تیم ملی آفریقای جنوبی شانس بازی برابر تیم های برزیل، الجزایر و عراق را داشت ولی همه آنها را به به دلایل مختلف رد کرد. هوگو بروس، مربی این تیم می گوید که برزیل علاقه مند بود تا در پایان ماه مه مقابل آفریقای جنوبی بازی کند، اما مجبور شد بازی برابر قهرمان ۵ دوره جام جهانی را رد کند زیرا اکثر بازیکنان او به دلیل تعهدات باشگاهی در دسترس نبودند.
در حالی که آنها سلسائو را نادیده گرفتند، بروس اذعان کرد که برابر مراکش بازی دوستانه ای خواهند داشت.

بروس به نقل از Sowetan Live گفت:« تا قبل از پایان ماه می از عراق و برزیل چند پیشنهاد داشتیم، اما این غیرممکن بود زیرا من بازیکنانم را در اختیار نداشتم.هنوز بازی های لیگ و جام حذفی وجود داشت، چیزی که در کشورهای دیگر اتفاق نمی افتد، اما اینجا یک هفته بعد هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. ما نمی توانستیم بازیکنان مان را داشته باشیم. از ۲۶ آوریل بازی را مراکش تنطیم شده و ما همچنین می خواستیم یک بازی دیگر داشته باشیم و اکنون برای این آخر هفته غیرممکن است زیرا همه تیم های آفریقایی مسابقات مقدماتی دارند.»

بروس ادامه داد: «ما به نامیبیا و الجزایر نگاه کردیم، اما الجزایر از ما می خواست که در شهر اوران(در الجزایر) بازی کنیم و من چون سابقه کار در الجزایر را دارم می دانستم که برای بازی در این شهر باید مسافاتی طولانی طی کنیم.»

از طرف دیگر، آفریقای جنوبی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک بازی دوستانه با ایران در دوحه و در مسیر سفر خود از مراکش است. سرمربی بافانا بافانا گفت:« ما گزینه های مختلفی داشتیم اما به سرانجام نرسید ولی امیدوارم این بازی با ایران قابل انجام باشد. شانس زیادی وجود دارد که در روز سیزدهم در دوحه با ایران بازی کنیم، زیرا ما از طریق دوحه به مراکش سفر می کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z98dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری آمریکا در دیداری تدارکاتی؛ رقیب ایران از سد مراکش گذشت