تاریخ انتشار: 1401/03/16 23:08
کد خبر: 20976

امیدوار به بازی تدارکاتی دوم نباشیم/ جلالی فردا به تیم ملی ملحق می‌شود

روابط فدراسیون فوتبال در رابطه‌ با دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را ارائه کرد.
امیدوار به بازی تدارکاتی دوم نباشیم/ جلالی فردا به تیم ملی ملحق می‌شود

محمدجواد پاینده در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط تمرینی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: کمپ تمرینی شرایط خوبی دارد و کیفیت و وضعیت زمین خوب است و فاصله کوتاهی با محل اقامت دارد. مسابقه با الجزایر هماهنگ شد و ۲۲ خرداد به وقت ایران در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب برگزار می‌شود.

وی افزود: سرمربی الجزایر گفته بود که بازی با ایران اهمیت ویژه‌ای دارد. هر چند نباید به بازی دوم تدارکاتی امیدوار باشیم زیرا شرایط سخت است.

پاینده درباره لغو دیدار با عمان گفت: قرار بود ۱۳ خرداد با تیم نیوزیلند در دوحه بازی کنیم و اسکوچیچ گفت که این تیم حریف مناسبی برای تیم ملی نیست و بهتر است که سه بازی با کانادا، اکوادور و تیم دیگر در ونکوور داشته باشیم. به همین دلیل پیشنهاد بازی با نیوزیلند در ۱۹ خرداد را نپذیرفتیم.

وی ادامه داد: نیوزیلند از عمان  دعوت کرد تا به دوحه بیاید و به جای ما در آن تاریخ بازی کند و برانکو ایوانکوویچ(سرمربی تیم ملی عمان) این پیشنهاد را پذیرفت. به برانکو پیشنهاد دادیم که تا ۱۶ خرداد با عمان بازی کنیم و آنها هم ۱۹ خرداد با نیوزیلند بازی داشتند. عمان فردای آن روزی که پیشنهاد دادیم با نپال بازی کرد و ۲ بازیکن آن‌ها مصدوم شده بودند.

پاینده اضافه کرد: برانکو گفت که برای من باعث افتخار است با تیم ملی بازی کنم اما معذوریت داشت و از نظر او بازی با تیم ملی ایران که بسیار قدرتمند است، بازی پرفشار و سختی برای بازیکنانش خواهد بود زیرا بعد از آن با نیوزیلند هم باید بازی می‌کردند. برانکو گفت که ایران قوی‌ترین تیم آسیاست و به همین دلیل این دیدار برای عمان دشوار است.

وی افزود: کارهای پخش بازی با الجزایر در حال انجام است اما به دلیل محدودیت فدراسیون قطر، بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: علی قلی‌زاده مصدومیت خفیفی داشت و مصدومیت صالح حردانی هم جزئی بود. ویزای ابوالفضل جلالی صادر شده و فردا به اردو ملحق می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399x8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی بازی‌های ملی غیرقابل تحمل است