تاریخ انتشار: 1401/03/17 21:27
کد خبر: 20938

شایعه ای که توسط پدر عزت‌اللهی تکذیب شد

پدر سعید عزت‌اللهی تمام اخبار و شایعات منتشر شده درباره باشگاه آینده فرزندش را رد کرد.
شایعه ای که توسط پدر عزت‌اللهی تکذیب شد

طی روزهای اخیر بحث بازگشت سعید عزت‌اللهی به لیگ برتر و حضور احتمالی این لژیونر فوتبال ایران در یکی از تیم‌های مدعی مطرح و حتی گفته شده طرفین به توافق هم رسیده‌اند، اما این موضوع رد شد.

گمانه‌زنی‌های فراوانی هم در این مورد وجود دارد اما موضوعی که کمی عجیب است، انتشار نقل قولی از پدر او، نادر عزت‌اللهی است؛ در این نقل قول که در فضای مجازی منتشر شده، از قول وی عنوان شده که پدر سعید عزت‌اللهی علاقه‌مند است و آرزو دارد سعید به یک تیم خاص و پرطرفدار- از میان دو تیم مطرح پایتخت- برود و همین مسئله باعث ناراحتی پدر هافبک شماره ۶ تیم ملی شده است.

نادر عزت‌اللهی که عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال است و خود سابقه سال‌ها بازی برای ملوان را در کارنامه دارد، در گفت‌و‌گویی، تمام این نقل قول‌ها را تکذیب می‌کند: «نمی‌دانم چطور چنین مصاحبه‌هایی را از قول من منتشر می‌کنند. سعید خودش تصمیم می‌گیرد که در کدام تیم بازی کند و تازه حالا هم با وایله قرارداد دارد و به این باشگاه دانمارکی متعهد است.»

وی تاکید کرد: «من اصلاً با هیچ رسانه‌ای در مورد آینده سعید صحبت نکرده‌ام و سعی می‌کنم دخالتی هم در این زمینه انجام ندهم. از صفحاتی که در فضای مجازی، اخبار فوتبال را منتشر می‌کنند نیز خواهش می‌کنم بدون سند، نقل قولی منتشر نکنند.»

این شایعات درباره سعید عزت‌اللهی در شرایطی مطرح می‌شود که او ابتدا باید از باشگاه وایله دانمارک که تحت قرارداد آن است، جدا شود و سپس درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند که البته با توجه به در پیش بودن جام جهانی، بعید است این بازیکن به لیگ برتر برگردد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n98ak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب استراماچونی درباره عزت اللهی