تاریخ انتشار: 1401/03/22 18:56
کد خبر: 20756

تصمیم زیدان در مورد فصل بعد مشخص شد

زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن را رد کرده است.
تصمیم زیدان در مورد فصل بعد مشخص شد

به نظر می رسد دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام رسیده و این سرمربی آرژانتینی به زودی از این باشگاه متمول جدا خواهد شد. نام های زیادی در خصوص نیمکت این باشگاه مطرح شده و البته به نظر می رسد مدیران پاری سن ژرمن بیشتر از همه علاقه دارند با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و سابق رئال مادرید به توافق برسند.

مذاکرات در خصوص این انتقال آغاز شده و مدیران رده بالای این باشگاه خواهان توافق با زین الدین زیدان شده اند. گرچه برخی اخبار حاکی از تمایل این سرمربی به حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن بوده، اما نشریه گاردین در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان پیشنهاد فعلی این تیم را رد کرده است.

طبق ادعای این نشریه، زیزو فعلا تمایلی به توافق نشان نداده و قصد ندارد در این مقطع هدایت پاری سن ژرمن را به عهده بگیرد. اخبار حاکی از علاقه زین الدین زیدان به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی است. قرارداد دیدیه دشان در پایان تورنمنت به اتمام می رسد و در صورت عدم نتیجه گیری تیم ملی فرانسه، قطعا دشان از این تیم جدا خواهد شد. بدین ترتیب احتمال دارد زین الدین زیدان همچنان فصل را بدون تیم آغاز کرده و در انتظار مشخص شدن سرنوشت فرانسه در جام جهانی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekvy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره فرانسوی منتظر سرنوشت زیدان خواهد ماند