تاریخ انتشار: 1401/03/24 20:25
کد خبر: 20666

پیشنهاد جدید پاریس به اینتر؛ نمی‌توانی رد کنی

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند پاری سن ژرمن، مبلغ پیشنهاد خود برای خرید میلان اشکرینیار از اینترمیلان را به 70میلیون یورو افزایش داده است.
پیشنهاد جدید پاریس به اینتر؛ نمی‌توانی رد کنی

پیش از این گزارشهایی درباره ارسال پیشنهادی از سوی PSG به اینترمیلان منتشر شده بود که نشان می‌داد باشگاه پاریسی خواهان به خدمت گرفتن ستاره اینتر، میلان اشکرینیار است. حالا از ایتالیا خبر می‌رسد که با عدم تمایل اینتر به پیشنهاد اولیه پاری سن ژرمن، این باشگاه مبلغ پیشنهاد خود را افزایش داده است.

باشگاه ثروتمند شهر پاریس این بار مبلغ پیشنهادی‌اش را تا حدی بالا برده که اینتر چاره‌ای جز بررسی دوباره آن نخواهد داشت. اینتر پیش از این از PSG خواهان پیشنهادی نزدیک به 70 میلیون یورو شده بود و باشگاه فرانسوی در تماس اخیر خود با اینتر اعلام کرده بسته دوم پیشنهادی‌اش شامل مبلغی در حدود 65 تا 70 میلیون یورو خواهد بود.

با توجه به شرایط جدید، اینتر دست‌کم مذاکرات دوطرفه با PSG را به صورت جدی آغاز خواهد کرد. باید دید رفت و آمدها بین دو باشگاه برای انتقال اشکرینیار در نهایت به چه نتیجه‌ای خواهد رسید. در این شکی نیست وقتی یک باشگاه برای بازیکنش پیشنهادی 70 میلیون یورویی دریافت می‌کند حتی اگر به هیچ وجه خواهان از دست دادن او نباشد، دست کم به چنین پیشنهادی فکر خواهد کرد.

در این شکی نیست که از دست دادن اشکرینیار برای اینتر بسیار سخت خواهد بود. ولی با توجه به وضعیت مالی نه چندان خوب باشگاه ایتالیایی می‌توان حدس زد که اینتر حالا با نگاه مثبت‌تری به پیشنهاد پاریس نگاه خواهد کرد و شاید اگر در ادامه راه شاهد افزایش مبلغ توسط پاریسی‌ها باشیم بتوان این انتقال را انجام شده تلقی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raj9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول هم ما را تنبیه کرد!