تاریخ انتشار: 1401/03/25 19:15
کد خبر: 20628

سیتی رقیب یونایتد شد؛ ستاره بارسا در راه لیگ برتر

منچسترسیتی در حال مذاکره با بارسلونا برای خرید فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی این تیم است.
سیتی رقیب یونایتد شد؛ ستاره بارسا در راه لیگ برتر

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و پرافتخار منچسترسیتی به‌دنبال تقویت خط میانی ترکیب تیم خود است و باشگاه سیتی مدت‌هاست که به خرید فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی و جوان بارسا علاقه دارد. نشریه موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد دو باشگاه منچسترسیتی و بارسونا در روزهای اخیر در حال مذاکره بر سر قرارداد معاوضه بین فرانکی دی یونگ و برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی هستند. ژاوی اصلا علاقه‌ای به از دست دادن دی یونگ برای فصل بعد ندارد، اما اگر شرایط جذب برناردو سیلوا به نوکمپ فراهم شود، خروج ستاره هلندی تیمش را می‌پذیرد. 

این اتفاق در حالی رخ داده که منچستریونایتد در هفته‌های اخیر با تمام توان برای خرید فرانکی دی یونگ از بارسلونا اقدام کرده است. شیاطین سرخ با پیشنهادی در مجموع 80 میلیون یورو وارد عمل شدند که مورد قبول بارسا قرار نگرفت و باشگاه اسپانیایی تاکید کرد زیر 100 میلیون حاضر به فروش این بازیکن نیست. 

اریک تن هاخ، سرمربی جدید و هلندی یونایتد امیدوار است که دوباره با فرانکی دی یونگ و این بار در اولدترافورد همکاری کند. سرمربی جدید منچستر، این هافبک جوان و خلاق را در آژاکس هدایت کرده و روزهای فوق العاده‌ای را با دی یونگ رقم زده بود. اما ممکن است در نهایت سیتی برنده این کورس لقب گرفته و با فروش برناردو سیلوا به بارسلونا، زمینه خرید فرانکی دی یونگ از این تیم را فراهم سازد. به هر حال به نظر می‌رسد این بازیکن در مسیر جدایی بوده و فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399mlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانگنیک: منچسترسیتی بهترین تیم از نظر تملک توپ در کره زمین است/ نمی‌توانم به بازیکنانم اتهام کم‌کاری بزنم
هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس