تاریخ انتشار: 1401/03/26 20:12
کد خبر: 20578

خبر بد برای تن‌هاخ؛ فلامنگو پریرا را نمی‌دهد

سرمربی فلامنگوی برزیل می‌گوید حاضر نیست آندریاس پریرا، هافبک قرضی منچستریونایتد را از دست بدهد.
خبر بد برای تن‌هاخ؛ فلامنگو پریرا را نمی‌دهد

بعد از شایعاتی که درباره بازگشت آندریاس پریرا، هافبک منچستریونایتد که فصل گذشته را به‌صورت قرضی در فلامنگوی برزیل توپ زد، مطرح بود؛ سرمربی باشگاه برزیلی می‌گوید حاضر به پس دادن پریرا نیست و از مدیریت فلامنگو خواسته هر طور شده او را به‌صورت دائمی به خدمت بگیرند.

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی گزارش می‌دهند اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد از مدیریت باشگاه خواسته هر چه زودتر ترتیب بازگشت پریرا و اضافه شدن او به ترکیب تیمش را بدهند.

پریرای برزیلی تابستان گذشته با یک قرارداد قرضی یک‌ساله راهی کشورش شد و به فلامنگو پیوست. او در یک سال گذشته عملکرد خیلی خوبی با پیراهن فلامنگو داشت. اما اشتباه او در فینال کوپا لیبرتادورس در بازی فلامنگو مقابل پالمیراس برای تیمش گران تمام شد و مانع از کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم شد. بعد از آن بود که او با انتقاد شدید هواداران مواجه شد.

با این‌حال سرمربی فلامنگو می‌گوید مصمم به حفظ آندریاس پریرا است. فلامنگو طبق قرارداد سال گذشته با یونایتد از این گزینه برخوردار است که با پرداخت 10.5 میلیون یورو قرارداد قرضی او را دائمی کند.

جونیور، سرمربی فلامنگو در این‌باره گفت:" آنچه هواداران و منتقدین می‌گویند نظر آنها است. من می‌خواهم پریرا بماند. بازیکنانی در سطح او، بازیکنانی که تا این حد بااستعداد هستند، تعدادشان در برزیل واقعا کم شده. من شک ندارم که این پسر جای زیادی برای پیشرفت دارد. او کیفیت زیادی دارد و اگر باشگاه بتواند حفظش کند و نگذارد به انگلیس برگردد به نفع ما خواهد بود".

پریرا که حدود یک‌دهه بازیکن منچستریونایتد بوده در یک سال گذشته با پیراهن فلامنگو 49 بازی انجام داد و در این مدت 7 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byaz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیتی رقیب یونایتد شد؛ ستاره بارسا در راه لیگ برتر