تاریخ انتشار: 1401/03/30 18:58
کد خبر: 20408

گل‌محمدی: درویش مثل بعضی‌ها بلد نیست حرف غیرواقعی بزند

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه نیمی از تفکرات نقل و انتقالاتی این تیم همچنان باقی مانده است، نسبت به شایعه دلخوری‌اش از مدیریت باشگاه بعد از اعلام مبلغ قراردادش نیز واکنش نشان داد.
گل‌محمدی: درویش مثل بعضی‌ها بلد نیست حرف غیرواقعی بزند

یحیی گل محمدی در پایان حضور چند ساعته خود در باشگاه پرسپولیس که آن را مربوط به هماهنگی برای تماشای فیلم چند بازیکن خارجی معرفی شده اعلام کرد، نسبت به اتفاقات حول این باشگاه و همچنین جدایی کادرفنی‌اش نیز پاسخ داد.

سرمربی پرسپولیس بعد از جدایی حمید مطهری از این تیم گفت: از همه بچه‌هایی که اینجا بودند (کادرفنی) که از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم؛ زحمات زیادی برای ما کشیدند و قهرمانی‌های متعددی را به ارمغان آوردند. تلاش آنها قابل تقدیر و ارزشمند است. امسال شرایط طوری شد و اتفاقاتی افتاد که از جمع ما جدا شدند. برای آنها آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

گل محمدی درباره آینده سرمربیگری حمید مطهری و پیش بینی‌اش از شرایط همکاری سابق خود در سمت جدیدش گفت: شخصیت خوبی دارد که بتواند یک سرمربی خوبی باشد. از نظر کاریزما خوب است و علم آن را هم دارد. فکر می‌کنم چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ کم ندارد. یکی از استعدادهای خوب مربیان است و امیدوارم این چالش را هم خوب پشت سر بگذارد.

وی درباره جدایی از این مربی گفت: فوتبال است و همه مربیان کنونی لیگ رفقای ما هستند و با 90 درصد آنها رفاقت دیرینه داریم که حمید مطهری هم یکی از آنهاست. نسل خوبی هستند و کاری هستند. اعتماد و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کردند و به نظرم خیلی طبیعی است.

سرمربی پرسپولیس درباره تصمیمش برای جانشینی مطهری و همچنین حضور سیدجلال حسینی به‌عنوان مربی و عضو کادرفنی فصل آینده این تیم گفت: هنوز تصمیمی برای جانشین آقای مطهری گرفته نشده اما در فکر هستیم. این اتفاق دیروز افتاد و به فکر آن هستیم.  وضعیت سیدجلال هم این هفته مشخص خواهد شد. صحبتی که با سیدجلال کردم قدیمی بود و صحبت جدیدی نداشتم و قرار است به باشگاه بیاید.

گل محمدی درباره جذب مهاجم گفت: حتما. ما بالاخره دو گزینه مهاجم می‌خواهیم. چه ایرانی و خارجی باید خط حمله را تقویت کنیم. در نقل و انتقالات خوب شروع کردیم و از باشگاه باید تشکر کنم که شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم. حدود نیمی از لیستی که داده بودیم جذب شدند و باید منتظر بمانیم.

وی درباره بازار داخلی و اینکه به دنبال مهاجمی از لیگ ایران هستند یا خیر گفت: زیاد عجله نکنید و مشخص خواهد شد. من راجع به اسامی نمی‌خواهم صحبت کنم.

گل محمدی درباره جلسه‌اش در باشگاه گفت: درباره گزینه‌ها بررسی می‌کردیم و فیلم بازی‌های آنها را می‌دیدیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی چالشی درباره اینکه سه عضو کادرفنی تیمش جدا شده‌اند و اینکه اگر خواسته آنها ادامه همکاری با این تیم بود، او موافق این قضیه بوده یا خیر گفت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که شاید با اولین مصدومیت یا اولین اشتباه دروازه‌بان دوباره یک‌سری شروع به توهین و انتقاد می‌کردند. فکر می‌کنم این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت آنها بود. من واقعا از این اتفاقی که افتاد متاسف شدم. یک عده شیطنت کردند و جو را ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردم. حق آنها اینطور نبود که به این شکل از جمع ما جدا می‌شدند. خودم اعتقاد داشتم که اگر کسی می‌خواست جدا شود باید با شکل خوب و فضای بهتر این اتفاق می‌افتاد.

وی درباره صحبت‌های درویش مدیرعامل این باشگاه درباره مبلغ قراردادش و اینکه آیا او بابت این قضیه دلخور شده یا خیر گفت: بحث قراردادها بحث شخصی است. فکر می‌کنم آقای درویش را در منگنه قرار دادند و ایشان هم به خاطر صداقتی که داشتند و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقعی انجام دهند اسیر آن جو و سوالات شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekedp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه غیرمنتظره سرمربی پرسپولیس برای خط میانی