تاریخ انتشار: 1401/03/31 19:17
کد خبر: 20362

اولین مساله مانه در بایرن: شماره‌های خوب صاحب دارد

سادیو مانه بالاخره به بایرن مونیخ رسید ولی در آلمان این سوال مطرح است که مهاجم سنگالی در ترکیب تیم باواریایی با چه شماره‌ای بازی خواهد کرد؟
اولین مساله مانه در بایرن: شماره‌های خوب صاحب دارد

بایرن مونیخ بالاخره یکی از هدفهای مهم خود در نقل و انتقالات تابستانی را محقق کرد و سادیو مانه به مونیخ رسید تا پیوستنش به بایرن قطعی شود. اما رسانه‌های آلمانی این سوال را مطرح می‌کنند که مانه فصل آینده با کدام شماره پیراهن بازی خواهد کرد؟ با توجه به اینکه اکثر شماره‌های محبوب فوتبالیست‌ها در بایرن مونیخ، پیش از مانه گرفته شده، پاسخ به این سوال پیچیده شده است.

سادیو مانه فردا چهارشنبه در شهر مونیخ رسما به عنوان بازیکن بایرن معرفی می‌شود. رسانه‌های آلمانی برای جلسه رسمی معارفه مانه بی‌قراری می‌کنند. سوالات متعددی درباره آینده ستاره سنگالی در باواریا وجود دارد که یکی از آنها که گمانه‌زنی درباره آن از هم‌اکنون آغاز شده شماره پیراهن او است.

سادیو مانه پیش از این در سه باشگاه قبلی خود پیراهن شماره 10 را به تن کرده: در اواخر دوران حضور در لیورپول، و در دو باشگاه ساوتهمپتون و سالزبورگ. اما مشکل پوشیدن پیراهن شماره 10 بایرن از سوی مانه این است که این شماره در حال حاضر در اختیار لروی سانه است. این مساله درباره بقیه شماره‌هایی که مانه در دوران فوتبالی خود به تن کرده هم صدق می‌کند.

سادیو مانه در اوایل دوران پیوستنش به لیورپول پیراهن شماره 19 را به تن می‌کرد. ولی حتی رسیدن این شماره به او هم مشکل است. چرا که آلفونسو دیویس در بایرن با این پیراهن به میدان می‌رود.

ستاره سنگالی در اوایل پیوستنش به سالزبورگ اتریش پیراهن شماره 40 را به تن می‌کرد. ولی از بد حادثه حتی این شماره هم در بایرن صاحب دارد و در اختیار مالیک تیلمان است.

سادیو مانه، فوتبال حرفه‌ای خود را از سال 2012 و در باشگاه متز فرانسه آغاز کرد. مانه در متز شماره 21 را به تن می‌‌کرد که در حال حاضر لوکاس هرناندز در بایرن در اختیار دارد.

تنها شماره‌ای که مانه سابقه پوشیدنش را داشته و در حال حاضر در بایرن صاحبی ندارد، شماره 33 است. سادیو در دوران شروع فوتبالش در باشگاه متز، برای مدتی با پیراهن 33 به میدان رفته بود.

شکی نیست که شماره‌ای مثل 33 از شماره‌های محبوب فوتبالیست‌ها نیست. به خصوص ستاره‌های نخبه‌ای مثل مانه معمولا تمایل دارند شماره‌های محبوب فوتبالی را به تن کنند. اما از بخت بد ستاره سنگالی دو شماره محبوب دیگر، یعنی شماره 7 و 11 هم در اختیار دو ستاره محبوب مونیخی است. سرژ گنابری در بایرن با پیراهن شماره 7 بازی می‌کند و کینگزلی کومان پیراهن شماره 11 را در اختیار دارد.

تنها شانس مانه احتمالا این است که یکی از ستاره‌هایی که شماره‌های معروف را در بایرن به تن می‌کنند در ادامه تابستان از این تیم جدا شوند تا پیراهن‌شان به او برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9bak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل جدایی ستاره لیورپول؛ نظرم باشگاه به‌هم می‌‎ریخت!