تاریخ انتشار: 1401/03/31 19:35
کد خبر: 20360

ملی‌پوش فرانسوی؛ گزینه جانشینی آسپیلیکوئتا

باشگاه چلسی به دنبال خرید یک ملی‌پوش فرانسوی است و قصد دارد از او برای پر کردن جای خالی آسپیلیکوئتا استفاده کند.
ملی‌پوش فرانسوی؛ گزینه جانشینی آسپیلیکوئتا

چلسی بیش از یک سال است جاناتان کلاوس، مدافع فرانسوی ملی‌پوش باشگاه لنس را زیر نظر دارد و امسال تابستان برای به‌خدمت گرفتن او جدی است. باشگاه فعلی کلاوس، لنس، برای واگذاری او خواهان دریافت 12 میلیون یورو شده است.

لنس سال گذشته به پیشنهادهای چلسی پاسخ منفی داد ولی امسال با توجه به اینکه کلاوس وارد سال آخر قراردادش شده و تمایلی برای تمدید نشان نداده، باشگاه فرانسوی به این نتیجه رسیده که فرصت مناسب برای فروش او به قیمتی قابل قبول فرا رسیده است.

یکی از مشکلات چلسی در خرید جاناتان کلاوس، ورود اتلتیکو مادرید به جمع خواهان‌های او است. اتلتیکو این مدافع ملی‌پوش فرانسوی را برای پر کردن جای خالی سیمه ورسالیکو که به‌زودی به المپیاکوس خواهد پیوست مناسب ارزیابی می‌کند.

چلسی که امسال تابستان دو مدافع خود آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داده حالا با تمام قوا به دنبال جذب مدافع می‌گردد. گفته می‌شود ژول کوئنده، مدافع سویا، هدف اصلی چلسی برای این پست است اما احتمال ترک چلسی توسط آسپیلی‌کوئتا باعث شده آبی‌های لندن، کلاوس را هم به‌عنوان یک هدف مهم خط دفاعی انتخاب کنند.

از قرارداد فعلی آسپیلیکوئتا، که بازوبند چلسی را به بازو می‌بندد، یک سال باقی مانده و بارسلونا به‌شدت به‌دنبال جذب او است. مذاکرات دو باشگاه چلسی و بارسا درباره او مدتی است آغاز شده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5988

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکاکو در یک قدمی بازگشت به اینتر/ ژانگ چراغ سبز نشان داد