تاریخ انتشار: 1401/04/01 19:08
کد خبر: 20314

تنها حامی دمبله در بارسا؛ ژاوی هرناندز

آخرین تلاش‌های ژاوی برای نگه داشتن دمبله در بارسلونا در حالی انجام می‌شود که قرارداد این ستاره فرانسوی هفته آینده به پایان خواهد رسید.
تنها حامی دمبله در بارسا؛ ژاوی هرناندز

قرارداد عثمان دمبله، هافبک فرانسوی بارسلونا، حدود یک هفته دیگر، روز سی‌ام ژوئن، به پایان می‌رسد. ژاوی، سرمربی بلوگرانا که مدتی است تلاش زیادی برای حفظ دمبله انجام داده در آخرین تلاش‌های خود به هیئت‌مدیره باشگاه اعلام کرده که در مدت زمان اندک باقی‌مانده یک بار دیگر برای راضی کردن ستاره فرانسوی به تمدید، تلاش کنند.

داستان تمدید قرارداد دمبله مدتی است از خبرهای دائمی رسانه‌های ورزشی است ولی تا این لحظه هیچ پیشرفتی در مذاکرات دو طرف حاصل نشده. اما تکلیف این پرونده تا هفته آینده مشخص خواهد شد. در صورتی‌که امضای دمبله تا 30 ژوئن پای تمدید قرارداد با بارسا قرار نگیرد، او از آن تاریخ بازیکن آزاد خواهد بود.

ژاوی این هافبک فرانسوی را یکی از اعضای کلیدی سیستم مد نظر خود می‌داند. بر اساس گزارش‌های اخیر، ژاوی از هیئت‌مدیره بارسا خواسته در روزهای باقی مانده آخرین تلاش خود برای متقاعد کردن دمبله را انجام دهند.

البته بارسلونا برای شرایط بعد از جدایی احتمالی دمبله برنامه‌هایی دارد. اولویت اول بارسا برای جانشینی او رافینیا، ستاره برزیلی لیدز است. آنخل دی‌ماریا که اخیرا باشگاه پاری‌سن ژرمن را به‌عنوان بازیکن آزاد ترک کرده هم از دیگر گزینه‌های مد نظر بارسا است.

دمبله در زمان سرمربی سابق بارسا، رونالد کومان، کمتر از آنچه انتظار داشت به میدان فرستاده می‌شد. از سوی دیگر هواداران بارسا از مصدومیت‌های متعدد این هافبک فرانسوی ناراضی هستند. در این میان، ژاوی به حفظ دمبله اصرار دارد. دمبله تا این لحظه پیشنهاد مشخصی دریافت نکرده هرچند در شایعات از پاری‌سن ژرمن و چلسی به‌عنوان باشگاه‌هایی که ممکن است به او پیشنهاد بدهند نام برده شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9bxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال ماندن دمبله در بارسلونا قوت گرفت؛ آبی‌اناری‌ها پولدار شدند