تاریخ انتشار: 1401/04/01 20:20
کد خبر: 20310

رضاوند:‌ بازیکن استقلالم، منتظر تصمیم باشگاه هستم

هافبک استقلال می‌گوید بحث معاوضه‌اش با علیرضا کوشکی را از 3 ماه قبل شنیده اما تابع تصمیمات باشگاه است.
رضاوند:‌ بازیکن استقلالم، منتظر تصمیم باشگاه هستم

آرش رضاوند هافبک باتجربه فوتبال ایران در نیم فصل گذشته به‌عنوان یار قرضی از استقلال به فولاد رفت. حالا قرارداد او با فولاد تمام شده و عملا بازیکن استقلال محسوب می‌شود.
در چنین شرایطی این بازیکن در تورنمنت تنیس فوتبال حضور یافته و درباره وضعیتش به گفت‌و‌گو پرداخت.
رضاوند در ابتدا درباره حضورش در جام تنیس فوتبال با حضور ستاره‌های مطرح فوتبال گفت:‌ مسابقات دورهمی است؛ بچه‌های قدیمی و هم‌تیمی‌های سابق را دیدیم. جو خوبی بود.
او درباره شرایط خودش بیان کرد: فصل خوبی را داشتم. من تحت قرارداد استقلال هستم و همه چیز به باشگاه مربوط می‌شود. هر تصمیمی بگیرند من تابع هستم. 
هافبک استقلال درباره اینکه اگر به این تیم برگردد باید با مربی خارجی کار کند، تاکید کرد: دفعه قبل هم با استراماچونی کار کردم و تجربه کار با مربی خارجی را دارم. باید به تمرینات بروم و ببینیم چه پیش می‌آید.
رضاوند درباره اینکه خودش دوست دارد کجا بازی کند، گفت: من بازیکن استقلال هستم و بازیکن آزاد نیستم. همان‌طور که گفتم تحت قرارداد هستم و باشگاه باید برایم تصمیم بگیرد.
او درباره بحث معاوضه‌اش با علیرضا کوشکی خاطرنشان کرد: من این را از 3ماه پیش شنیدم. در جریان این موضوع نیستم. هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند، من نمی‌دانم.
رضاوند درباره کار کردن با جواد نکونام گفت: آقاجواد یکی از مربیان خوب و با تجربه کشورمان است. کار کردن با او سخت است اما پیشرفت دارد و لذت‌بخش است. 
او درباره شانس صعود فولاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزود: قطعا همینطور است. فعلا بازیکن استقلال هستم اما فولاد نظم خاصی در تیمش دارد. سازماندهی خوبی دارد و الفیصلی هم مثل الدحیل یا الهلال خیلی قوی نیست که بخواهد فولاد را اذیت کند. به همین خاطر شانس خوبی دارند که از این مرحله بالا بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j57pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاوند در فولاد چه سرگذشتی خواهد داشت؟
سفارش کریمی عملی نشد!